Dat heeft toch iedere Lego game tot nu toe? Dat je characters moet kopen om sommige levels te halen, extra wapens kunt kopen etc. En vooral bij HP kun je daarna nog door Hogwarts rondrennen en in lokalen klooien.
Vond wel HP de moeilijkste. Om te onthouden in welke gebieden je op Hogwarts al geweest was enzo, waar je wat al verzameld had. Maar wel de leukste
Ja, maar op de een of andere manier vond ik hem tegenvallen. Misschien nog maar eens aanschaffen weer dan.
Wat ziet het er leuk uit! Allemaal nieuwe dingen, die tas van Hermoine is geniaal, Lupin als weerwolf, Diffindo en die Weasley boxes. \o/ edit: Ik kijk net het filmpje af, die bril en die uitsteker zijn ook tof. En leuk dat je ook in Londen etc. kan lopen, dit wordt echt een must-buy.
Ik ben zeer blij met deze gameplayvideo. Die veranderingen zijn leuk, en weeral die humor Meer van dit!
Nice. Ga hem aanschaffen denk ik. Ziet er alweer een stuk beter uit dan het eerste HP lego spel en die ligt hier ook in huis.
Ik kijk deze nu pas en krijg er gelijk weer helemaal zin in. Lijkt een goede vooruitgang te zijn tov de eerste (die al erg leuk was)
Ja, het is ook niet alleen maar uitmelken, genoeg nieuwe locaties, personages en vaardigheden voorbij zien komen.. Het najaar zal voor mij in ieder geval gaan bestaan uit Lego HP 5-7, Skyrim en Arkham City. Nou ja kan ik me vast voor gaan bereiden..
Nice! Niet dat ik hem met de release zal halen. Maar hoe rapper hij er is, hoe rapper in de budgetbak .
Ik ga em niet bij de release halen, maar wacht wel tot ie wat goedkoper is. Lego games zijn altijd wel erg vermakelijk!