1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] LEGO Harry Potter: Years 5-7

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 19 mei 2011.

1. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Wil deze echt gaan halen, maar heb (zoals zeer velen) nog een hoop games liggen die ik nog moet beginnen! HP 1-4 was echt awesome!
    Mss wacht ik wel tot ik hem eens zie ergens in een budgetbak, ook al zal ik wss niet zo lang kunnen wachten :+.

2. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Enkel de story lijkt me wel wat lang ?

3. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou kunnen toch? Ben net al drie kwartier bezig geweest met het eerste level. Je hebt bij HP natuurlijk ook nog al die stukken tussen de levels door die je ook moet spelen. De eerste indruk is in ieder geval goed! :)

edit: Oh, en net de makkelijkste achievement (20G) ooit gescoord. Was even aan het computeren en had de game niet op pauze gezet. :+

Laatst bewerkt: 19 nov 2011
  4. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Bevalt hij je goed? Beter/slechter als 1-4? Of gelijk, dan is hij zeker goed :).

5. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deel 1 echt al een jaar geleden gespeeld, dus ik weet niet meer hoe dat precies ging. Het is even wennen met die spreuken, met welke je wat kunt doen (in het begin ken je ook maar 1 spreuk natuurlijk) maar verder ziet het er goed uit hoor! In ben nu in het kasteel en dat ziet er gewoon hetzelfde uit als deel 1 als het goed is. De dingen die je moet doen (zoals bijv. students in peril, en de dingen die je in het kasteel kunt collecten) zijn op dezelfde manier gedaan, maar ze zitten wel op andere plekken/op andere manieren. Het is echt minstens zo leuk als deel 1, en ik denk dat deze zelfs beter in elkaar zit. :)

6. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het met de humor ?

7. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Humor is wss wel goed, zoals in elke Legogame :+.
    Leuk ook weer met die students in peril enz. Dat is 1 vd pluspunten van Legogames, die 100% die je wil achieven door al die dingen te verzamelen :).

8. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog niet echt veel filmpjes tussendoor gehad, dus daar kan ik niet helemaal over oordelen. ;)
    Maar ik heb inderdaad nog geen legogame zonder humor gespeeld, dus het zal er meer dan genoeg inzitten.

Laatst bewerkt: 19 nov 2011
  9. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik ook opeens aan het bedenken dat ik nog altijd moet de laatste film zien (:{). Dus mss best nog even wachten met lego :).

10. domique

domique Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hij is echt aleen qua story 5 uur tijd, komt vooral door de lessen en al die noppen verzamelen en al die andere tussendoordingetjes:thumbs:
    Ik vind hem wel beter dan 1 t/m 4, ben nu net aan part 7.1 begonnen en daar kun je ook naar heel veel verschillende plekken, erg mooi gedaan en is er iemand die weet of er plannen zijn voor een vervolg, 1 t/m 7 bedoel ik dan, daar hoop ik toch zo op\o/

11. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is erg groot en lang dan,binnenkort toch ook maar eens spelen.

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik had hier trouwens nog de eerste 3 kwartier opgenomen. Misschien leuk voor de mensen die nog twijfelen. :+

Kan iemand trouwens bevestigen of het klopt dat je een paarse munt hoort te krijgen in het 3e filmpje @ ongeveer 4:30. Vorige Lego HP kon ik door een glitch helemaal opnieuw beginnen, dus even checken of dit wel klopt nu ik nog niet ver ben. :p Misschien dat het dus de bedoeling was dat ik een Golden Brick zou krijgen?

Game is iig leuk, maar het dartelen door het kasteel lijkt minder leuk dan de vorige keer. Het is gewoon precies hetzelfde. :p (qua layout etc) Maar snel door naar de Story Missions!

13. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, het lijkt me logisch dat je daar wat krijgt, door die 4/4 zeg maar. Durf alleen niet met zekerheid te zeggen wat het was, ik denk een character dan ofzo? Vond dat stukje ook een beetje vreemd.

Ik heb zelf nu de story uitgespeeld. :) Was erg tof, en er waren stukken in het verhaal verwerkt die ik totaal niet had verwacht. Vond alleen dat de 'nieuwe' dingen zoals die deluminator niet echt duidelijk werd gemaakt wat de bedoeling was. Die duels waren ook leuk gedaan, en ook door wat nieuwe spreuken hebben ze wat nieuwe elementen erin kunnen stoppen. Nu nog op zoek naar al die extra's, maar moet wel zeggen dat ze wel wat variatie erin hebben gebracht, maar uiteindelijk komt het op hetzelfde neer. Toch wel weer ouderwets fun. \o/

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Precies. Ik krijg dus als ik het goed zie een paarse stud, maar die krijg je normaal dacht ik alleen als je de Golden Brick op die locatie al hebt. Maar misschien is het deze keer de beloning?
    Dunno... Vreemd. Lekker iig als ik nu al een glitch ben tegengekomen. 8)

Misschien dat iemand nog precies weet wat ie kreeg op de locatie? Een character? Golden Brick? Of ook gewoon een paarse stud?

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ik denk dat ik deze maar voor een budgetprijs ga oppakken, net als MW III. Blijft toch echt teveel van hetzelfde imo.

16. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    weet iemand waarom ik geen andere personage kan kiezen , ik speel ze vrij maar ze komen niet in dat scherm met al die popptjes zeg maar ..

ik heb hem op NL , maar Hogwarts is toch Zweinstein of hoe heet dat in het spel en hoe kom ik er ?
    het is voor mijn vrouw ik ben niet zo HP :p

17. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet wel eerst de personages kopen voordat je ze kunt gebruiken in Free Play. Je kunt ze kopen in de 'Wegisweg', dus door de achterdeur bij de Lekke Ketel en dan de eerste deur aan de linkerkant naar binnen (iets met Madame Mallekin ofzo) Daar kun je de personages kopen die je hebt gevonden.
    Om Zweinstein binnen te komen, moet je de voordeur uit bij de Lekke Ketel (de deur rechts voor in het beeld) en dan moet je de trein naar Zweinstein nemen. Dus de trap af en bij de trein op Y drukken. Een andere manier is om de steeg op de Wegisweg in te gaan en dan de laatste winkel in te gaan. Voor die grote kast kun je als het goed is verschijnselen (wel pas na jaar 6) en dan kom je op de 7e verdieping op Zweinstein terecht. Succes. :)

Ik heb hem nu zelf bijna uitgespeeld, alleen in nog wat levels wat dingen vinden. En daarna nog wat achievements krijgen. Nog steeds een geniale game trouwens. :)

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik moet nog steeds eens verder. Maar wil eerst zeker weten dat het geen glitch was wat ik tegenkwam. :+

19. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan begin je toch opnieuw? :+
    Er zijn nog niet zoveel filmpjes van HP, maar op TA staan er wel een paar, misschien dat je daar even tussen kunt kijken?

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Zou kunnen, maar dan is dat wat ik al heb gedaan verloren tijd geweest. :p Zonde. Maar jij moet het toch weten! Je hebt het al uitgespeeld! :+

Trouwens; boek 7 Part 2:
    Gringotts Break in. Je moet de draak afleiden en de 2e ketting losmaken. (eerste is dus gelukt) Maar bij die 2e gaat mijn zus de hele tijd af en heeft ze geen idee wat ze moet doen.
    Aangezien ik zelf nog helemaal in het begin zit weet jij misschien waar ze het over heeft en wat ze moet doen? O-)

(ze speelt op de DS, maar geen idee of dat echt iets uitmaakt)

Deel Deze Pagina