1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

LEGO Rock Band

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 21 apr 2009.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    "Er staat een koe in de gang ja ja een koe in de gang"
    Vind het maar niks. Laat ze lekker bij Star Wars blijven of HP. Straks komt ook nog Lego Modern Warfare.

2. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Niet meer...

Zal ik het even anders uitleggen :+
    Ik vind Rock Band als een van de enige spellen nog leuk en ik wil gewoon lekker elk deel hebben :D

Laatst bewerkt: 21 apr 2009
  3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Maar ik zie het probleem verder niet. Het is niet zo alsof de Lego games bekend staan om hun slechte kwaliteit? Ze staan juist bekend om hun humor en degelijke / goede gameplay. Dan is het toch niet erg dat er Lego spin-offs komen?
    Zolang de kwaliteit maar goed blijft.

Zoals ik zei denk ik dat ze het in dit geval gedaan hebben om een ander soort setlist samen te kunnen stellen dan met een reguliere RB titel zou kunnen.

Nu ga ik niet zeggen dat dit gelijk een 100% aankoop wordt voor mij, maar ik ga het niet afschrijven omdat het Lego is.

Ok, dat is beter. ;)

4. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Als de tracklist me aan staat koop ik hem. Boeiend dat het lego-poppetjes zijn.

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hehe, iemand waarmee ik kan praten! 8)

6. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Precies. En ik vind persoonlijk dat het al goed begint. Final Countdown _O_

Lijkt me wel grappig bijvoorbeeld als er een metal liedje inzit zie je die poppetjes helemaal gek worden.

7. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Haha idd, straks Kinder voor Kinderen als songlist. Lego gebeuren vind ik tegenwoordig zo uitgemolken, net zoals de gehele Mario versie.

Straks hebben nog Lego: John 117 the remake

8. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Je hebt immers toch geen tijd om ergens anders naar te kijken dan de highway. Duss kunnen ze net zo goed Bassie en Adriaan: Rock Band maken 8)
    "Dag vriendjes, en vriendinnetjes, dat was het dan alweer..."

9. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ja precies. Lego is tof. Speel nu Lego Indiana Jones op de 360 en ik moet zeggen dat het me goed bevalt. Het is leuk en het is weer eens wat anders dan de standaard meuk.

Lego Rock Band kan je wel afrekenen op het feit dat er lego voor staat maar aangezien er gewoon nieuwe nummers in de game zitten had ie net zo goed toch Rock Band 3 kunnen heten, en ik vind niet dat de nummers die tot nu toe bekend zijn gemaakt echt kenmerkend zijn voor kinders. The Final Countdown FTW _O_

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gaat mij meer om vernieuwing. Deze game wordt waarschijnlijk binnen 3 maanden gemaakt. Wat Lego poppetjes in een bestaande RB zetten en klaar. Waar is de vernieuwing? Het is zo van jongens we moeten even onze tripjes betalen laten we dit maar in elkaar flansen.

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Wat boeit mij de ontwikkeltijd?
    De engine van RB is prima, hoeven ze niks meer aan te veranderen. Het enige wat ze moeten doen is wat nieuwe nummers erin doen.

Dit is niet een game waar ze een nieuw episch verhaal moeten verzinnen, dus korte ontwikkeltijden maken echt niks uit.

edit: Puur theoretisch gezien dus, want volgens mij zullen ze echt wel langer bezig zijn dan 3 maanden. :+

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Maar serieus, zou wel geinig zijn als je een gitaar kreeg van Lego blokjes. 8)

13. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454

:+

Edit: Nugget Leg: Tsja heb er lang voor geoefend. Dulle was me ook altijd voor, dus heb me skill met +1 verbeterd :+

14. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    EDIT:
    MM WTF hoezo tegelijk zelfde plaatje 8)

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is het hem juist. Doe doen wat vernieuwends. Of vraag er 30 euro voor.
    Games zijn 60 euro omdat er ontwikkelings kosten betaald moeten worden, en die hebben ze hier dus niet.

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Maar waarom in godsnaam vernieuwen als het niet nodig is? Het werkt prima op deze manier.
    Vernieuwen om het vernieuwen werkt niet, want dan krijg je alleen maar gameplaymechanics die nergens op slaan of totaal niet werken.
    Games zoals dit zijn volgens mij niet alleen €60 vanwege de ontwikkelkosten, maar ook vanwege de licentie kosten van de nummers. ;)

Niet ALLES zal hetzelfde zijn btw, ik verwacht dat er wat elementen in komen te zitten die je in een reguliere RB game niet terug zal vinden.

17. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    En Harmonix kennende zullen die liedjes misschien ook nog gewoon exporteerbaar zijn naar RB2 \o/(Hoop het tenminste)

18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    'Vakantie 2009'. Houd de frontpage in de gaten, ben er mee bezig.

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Als je de game puur voor de nummer koopt, breng het dan gewoon uit als Downloadable Content. Het lijkt me sterk als veel mensen hiervoor 60,- gaan neerleggen.

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Vakantie vind ik niet zo een goede term. :+ Niet iedereen heeft op hetzelfde moment vakantie, dus ik heb het maar op Q4 gehouden.
    :cool:
    Mensen tellen ook €60 piek neer voor RB1 Rb2, en alle GH games, dus waarom niet voor deze?

Deel Deze Pagina