1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

LEGO Rock Band

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 21 apr 2009.

1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Gamehubs :) En anders wacht ik in ieder geval tot ie in de budget bak ligt. Laatste keer dat ik een game voor 60 euro heb gekocht was in november vorig jaar :+

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Helaas, RB is een EA game, en die zijn nooit regiovrij.

Maar, misschien kan je het tegen die tijd in een UK shop goedkoop vinden. Daar heb ik RB1 + 2 ook besteld.
    En ik zorg er altijd voor dat mijn zusje mee betaald bij games als deze. :+

edit:

Laatst bewerkt: 21 apr 2009
  3. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Geniaal toch :D Die screens
    En ik wil er trouwens best wel 60 euro voor neerleggen... mits er goede songs in zitten.

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Oh yeah, Dulle post ook eens wat met XBW watermerken. :cool: Hippe shots, hè? ;)

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Doe ik wel vaker hoor. :cool: Als ik oude shots zoek.

6. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    LEGO Rockband? Lame :emo:.

7. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    OMG dit moet ik hebben LEGO FTW!!!!

Ik zie het al voor me aan het eind van een nummer moet je knoppencombinatie drukken dan sla je het podium tot stront en maakt van die stukjes een toerbus :)

Laatst bewerkt: 21 apr 2009
  8. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    ik vind trouwens Guitar Lego veel leuker klinken.:+

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    En gelijk heeft ie! :+

10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Pff. Lekker simpel ook weer. :+ Logisch dat je als bedrijf wilt verkopen. Maar dan is het nog wel uitmelkerij. Daarnaast zie ik het verschil tussen Guitar Hero: Metallica en het dan wel weer briljant The Beatels niet. Daarnaast komt er neit elk jaar een Mass Effect, Gears of War of Metal Gear. Voor de genoemde sportspellen en in mindere mate ook Metroid of Final Fantasy (alle spin-offs en handheld-games), maar sjezus, wat een rare post. Van waar heb je die?

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Andere site. Duh. 8)

Ik vind btw dat je naar dit soort games anders moet kijken dan naar een ME, GoW oid.
    Bij muziek games accepteer ik het wel dat er snel en veel sequels uitkomen, simpelweg omdat het mij toch alleen maar gaat om de nieuwe nummers. Gameplay WIL ik hetzelfde houden. Hier en daar een kleine tweak, maar voor de rest moeten ze er met hun tengels vanaf blijven

Ook denk ik dat Lego wel degelijk iets zal toevoegen aan Rock Band. Niet omdat het lego is, maar wat ze door die merknaam kunnen doen; een ander soort setlist.

12. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Maar van welke site komt het dan.... 8) Ooohooooo, d'oh. ;)

En ach, ik heb liever dat er elk jaar tegen bijvoorbeeld een prijs van €20,- een 'sequel' uitkomt dat je kan downloaden / kopen in de winkel dat slechts nummers toevoegt aan je HDD. Niet dat dit ooit zal gebeuren, omdat er met €60,- meer te verdienen valt. :+

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Maakt het dan iets uit welke site. 8) Ga je boze PM's sturen naar die gast? :p

Ik denk niet dat het ooit zal gebeuren dat je voor €20 een game in de winkel kan kopen (ook al voegt het alleen maar songs aan je HDD toe).
    Simpelweg door de licentiekosten voor de nummers.
    De kosten voor het drukken van de dvd'tjes.
    Bla bla bla, je kent het wel. Ouderwetse verkoop van discs is nou eenmaal duur. :+

DLC ben ik trouwens sowieso geen fan van. Ik moet gewoon een doosje in mijn handen hebben. Verse achievements... O-)

14. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Daarom zeg ik DVD'tje in de winkel met een zooi tracks, én Achievements. 8) Ach, dan maak je ze €30,- BIjvoorbeeld Classic Metal Pack, Modern Metal Pack, 70's Rock Pack, 80's Rock Pack etc. etc.

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik zag je nergens achievements noemen hoor. :eek:

Maar dat zou inderdaad ook een goed idee zijn, maar nog steeds heb ik geen problemen met deze Lego variant. :+

Games zijn sowieso te duur. :'-(

16. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Die zijn er. Kosten rond de 30 euro. Iets van 20 nummers + achievements.

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Features

Forget becoming the biggest rock band in the world … become the biggest rock band in the universe! LEGO style and humor take LEGO® Rock Band® to an all-new level—experience fun for the whole family on a wild journey to rock stardom culminating in the ultimate rock gig that will take you out of this world!

• Songs you know and love: Rock out to everything from current radio hits to past favorites the whole family will enjoy.
    • LEGO-themed rock challenges: Play killer riffs to destroy a giant robot, summon a storm, and demolish a skyscraper using the power of rock!
    • Enhanced customizer: Don't stop with your avatar, customize your whole entourage! Design the band, roadies, and manager just the way you want.
    • Build fame LEGO-style: Collect LEGO bricks after each song to build cooler vehicles and move to new venues.
    • LEGO rock den: Buy furniture, decorate the walls and customize your band's hang-out as you climb the ladder to rock success.
    • Fun for everyone: Turn down the difficulty with an easier skill set option for budding musicians.

'Content Downloads'
    Werken Rb downloads ook bij deze game? Krijgt ie aparte downloads?

Play killer riffs to destroy a giant robot, summon a storm, and demolish a skyscraper using the power of rock!​

Awesome :D 8)

18. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Soort Bossbattles dus??

Build fame LEGO-style: Collect LEGO bricks after each song to build cooler vehicles and move to new venues.
    :cool:

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik denk eerder een aparte mode.
    Zoals je nu in RB de World Tour en een aparte Challenge mode hebt.

20. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Kan natuurlijk ook. Ik haal deze wel maar denk nog niet op de release.

Deel Deze Pagina