1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

LEGO Star Wars II: The Original Trilogy

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ramon NL, 20 aug 2006.

  1. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    uh uh.. er is zelfs een demo van lego star wars nu,, bring it home.. hmmm dan hopen we morgen maar weer op forza of pes 6 \o/
     
  2. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag dat er al picturepacks van Lego Star Wars te downloaden zijn, maar ik kan ze nergens bekijken. Weet iemand waar ze staan? Op officiƫle site is nog niets te vinden...
     
  3. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game 100% uitgespeelt.
    Dat houd in dat ik alles heb gekocht in het winkeltje en alles uitgespeelt heb.

    Dus gewoon alles heb gehaalt.
    Als je 99 block hebt.. dan:

    kan je buiten een studs vulkaan/fontein bouwen waar dus alleen maar studs uit komen.

    Mijn totaal studs is nu: 1,193,803,690
    Dit komt ook omdat ik X3840 heb :p
     
  4. Corneel

    Corneel Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is nu voor 200MP een pakket met 50 poppetjes te downloaden.
    Dit zijn alle lego poppetjes waarmee je in Lego Star Wars I kon spelen.
     
  5. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze gekocht. Enne, ik vind het een beetje triest allemaal. 108 kb voor 46 characters, oftewel, die stonden dus gewoon op de disc, een picture pack van 4 plaatjes is al groter. Ook loopt hij nu ineens regelmatig vast. Zowel met de oude als de nieuwe characters. Eerst had ik dit nooit. Gistermiddag heel de middag gespeeld, en 0 vastlopers, gisteravond een uurtje en 4 vastlopers. Nou, kom maar op met die patch, ik heb betaald voor vastlopers :mad:
     
  6. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dit spel echt dom, echt net zo dom als kaas
     
  7. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    er is een update voor lego starwars 2 !
     
  8. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die character pack eraf gegooit, en opnieuw gedownload, en tot nu toen niet meer vast gelopen, tenminste. Hij is 1 keer wel vastgelopen, maar dat is het laatste level probleem, wat heel veel mensen hebben.

    Overigens is die character pack geeneens 108 kb, maar 56 kb, zo staat hij in je games lijst. No way dat die characters niet op de disc staan.
     
  9. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Zucht, ik heb het laatste level 6 keer moeten spelen om hem uit te kunnen halen, hij liep iedere keer vast bij het uitvliegen van die Death Star. De laatste keer liep ie weer vast, maar dat was tijdens het laatste filmpje van finish Story.

    Hoe wil ik dit spel ooit gaan uithalen, ieder level lijkt nu vast te lopen sinds gister, ik dacht even dat het weg was, maar dat was maar tijdelijk.
     
  10. No-era

    No-era Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Demo gedownload heb nooit deel 1 gespeeld maar lijkt me gewoon een leuk spel :thumbs:
     
  11. nickske

    nickske Xbox racelover

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat moet ik doen in episode 5 chapter 1 eigenlijk?
    Je vliegt daar rond in een sneeuwvlakte en je moet daar die robots neerknallen enzo maar er komt maar geen eind aan zelfs na die 10/10 die ik behaal blijft alles hetzelfde.
    Hoe kom ik verder?
     
  12. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Bommetje aan je lijn haken en tegen de grot aan het einde met die tand-achtige spijlen smijten. www.gamefaqs.com is your friend (next to google).

    Ik heb gisteren de story mode uitgespeelt en ben nu bezig in freeplay. Waanzinnig hoe groter de levels worden als je dark force en bounty hunters kunt gebruiken. Boba rules!
    Had gisteren wel 2 vastloopmomenten :mad:
    Verder: top spel, veel replay value. Nu flink sparen voor de multipliers enzo.
     
  13. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Schijnt dat je je cache incl patches kan leeggooien met een code, ik denk dat ik dat maar ga doen. Het spel is nu onspeelbaar geworden. Ik kom nog geen 2 minuten ver in een level, want dan loopt hij weer vast. :'-(
     
  14. nickske

    nickske Xbox racelover

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je zelf een van de vele standaard karakters kan kiezen om te spelen? Is dit dan enkel om in free play te kunnen gebruiken?
    Je kan daar in die winkel standaard karakters kopen maar hoe kan je die dan selecteren om mee te spelen?
    Iets verder staan daar twee karakters die je zelf kan aanpassen maar hoe kan je dan met deze spelen? Begrijp er niets van!
     
  15. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Karakters uitkiezen gaat alleen in Free Play. En die laatste 2 zijn idd de karakters die jezelf kan maken, ook met die kan je alleen in Free Play spelen.
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wat is het nut van alles uitspelen op True Jedi? (lastig bij ch3 ep IV)
     
  17. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Voor True Jedi krijg je een gouden Lego blok, heb je dus nodig om 100 % te halen. True Jedi is peanuts als je x2 of x4 cheat gebruikt.
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Damn een lego game en ik heb hem blijkbaar niet door |:-
    Die cheats kan je kopen als extra oid? die mag je toch voor bepaalde achievements niet aanzetten?
    Krijg je via True Jedi ook de bonuslevels?
     
  19. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Cheats kun je kopen via extra's ja, maar dan moet je wel eerst die cheat unlocken door het rode Lego blokje te vinden in de levels. Bonus levels unlock je als je genoeg gouden blokjes hebt ( staat aangegeven bij het desbetreffende bonus level ) en je moet alle 6 de levels halen van chapter waarin bonus level zit. Extras kun je niet gebruiken voor de " Undefeated " Achievements, wel voor True Jedi te halen dus. Maar voor " Undefeated " levels kun je dan weer 1 van de 3 "Ghost " characters gebruiken.
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Duidelijk, dank je! :thumbs:
     

Deel Deze Pagina