lekkere reacties krijg je hier.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door SyKeS1, 30 apr 2004.

1. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    (reactie op mijn gesloten topic) ik vraag gewoon om een bron om beelden van CNN te kunnen downloaden etc, wordt je hier gvd uitgescholden tot op het bot. even voor de duidelijkheid, ik heb het niet over het neerschieten van onschuldige buregers maar van het aanpakken van die terroristen met hun LAFHARTIGE aanslagen op amerikaanse maar ook Nederlandse militairen (waaronder vrienden van mij). Ik heb vanuit iraq van een vriend een dvd gekregen met beelden van zijn patrouille en ik wil simpelweg zien waar hij mee bezig is etc. En geloof me, op het nieuws zie je maar een fraktie van wat er echt gebeurt.

Ik wil hier dus even op reageren voordat weer allemaal van die terroristenvriendjes me de huid compleet volschelden. Danku.

1 persoon vindt dit leuk.
  2. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    waar gaat dit over :confused:

3. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Hierover...!

Ziek je zegt zelf, vindt ik mooi heh!

4. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Ja inderdaad had je maar een betere inleiding moeten geven tot je tread, want daar staat namelijk nix over een vriend van je ...
    Je zegt alleen "vind ik mooi heh!"

5. Hans NL

Hans NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jullie vergeten dat er een verschil is tussen leuk en mooi he. als hij zegt dat hij het mooi vind om dat te zien zegt hij toch niet dat hij het leuk vind?

/edit

ik vond de reacties in dat topic ook wel een beetje overdreven....

6. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Topic heeft niks met PC's of internet te maken. Topic hoort thuis in problemen/suggestie forum :)
    Vond zelf je post in je topic beetje raar. Dat je geïntresseert bent in oorlog kan best, vind het alleen raar dat je zo iets "mooi" kunt vinden.

Maar goed, ff topic verplaatsen :)

7. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ja maar als hij dat mooi vind dan moet hij dat toch weten? Dan hoeft zo'n topic niet meteen opslot en hoeft niet iedereen er zo fel op te reageren.

8. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Als ik het graag met kleine kindertjes doe moet ik dat dan ook zelf weten? |:- Niet dus. Als je een oorlog leuk of mooi vindt dan ben je bij mij echt aan het verkeerde adres.

9. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    juist

_O_
    Als je het echt mooi vind om te zien hoe die irakezen worden bestookt met allemaal wapens en rotzooi vind ik dat ook mooi ziek

Laatst bewerkt: 30 apr 2004
  10. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik denk dat hij het niet zo bedoelde dat hij die oorlog mooi vind.
    En als ie dat wel bedoelde...tja..dan ben je idd ziek in je hoofd.

11. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Dan moet ie wat langer over zijn start post nadenken want er staat gewoon dat hij het mooi vind dat amerikanen irakezen bestoken

12. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Gewoon kansloos, wat dan nog dan kun je zien hoe ernstig het daar is, kun je beter niet weten!

13. the riddler

the riddler Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    horen jullie dat ook....

klinkt als...

slotje

14. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Hoor jij dat ook?

Klinkt als...

wannaB Modje....

15. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    damn die gast is echt zo ziek als ie beelden van de oorlog graag wil zien. Niemand wil die beelden graag zien. tenzij je echt gestoord bent.

16. gamer2003

gamer2003 xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Hij legt toch net uit dat een paar van zijn vrienden in Irak zitten als militair, en dat hij wil weten wat zij daar doormaken? Dat is toch best wel te begrijpen? Het andere topic vond ik ook maar raar, maar met vrienden in Irak kan ik het best wel begrijpen als je wat beelden wilt hebben van de situatie daar.

17. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Nou idd ik vind het geen wonder dat die thread gesloten is ! En dan afvragen waarom .... erm :{

En als er vrienden van hem daar zitten is dat tog niet 'mooi', zoals hij schrijft in die thread ? Dan heb je tog niet zoiets van "Nou das nou jammer, weer een vriend minder" Dat doe je tog niet :confused:

Laatst bewerkt: 30 apr 2004
  18. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    dat je beelden wilt zien hoe het eraan toe gaat daar in Irak kan ik best begrijpen, maar dan zeg je niet dat je het mooi vind om te zien hoe die irakezen worden bestookt

19. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja, als je daar vrienden heb zou ik ook wel de waarheid echt willen weten want op tv laten ze de minst groffe dingen alleen zien... Volgens mij gebeuren er dingen die eigenlijk niet mogen gebeuren... Ik bedoel, volgens mij gebeurt er meer dan dat er humvee's zijn opgeblazen.
    Want een tijdje geleden hadden ze op discovery channel ook iets laten zien terwijl ze op tv zeiden dat er geen slachtoffers waren gevallen terwijl op discovery channel een hele zooi dood zijn gegaan O-) :'-(
    Dus amerika moet zn bek houden
    Weet je... Best wel offtyopic!

20. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    moet je lezen in het eerstte gezicht zal ik ook zeggen dat het ziek is om dat mooi te vinden je had het gewoon goed moeten zeggen zoals je het nu deed 8)

Deel Deze Pagina