Leraar in hoofd geschoten: zwaargewond overgebracht naar ziekenhuis.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door LifeLongGamer, 13 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Vandaag is in Den Haag een leraar in zijn hoofd geschoten door een leerling. De leerling kwam vermoedelijk wraak nemen omdat hij een moment daarvoor van school gestuurd werd.........

Hoe is het godsnaam mogelijk dat je de stap neemt om een persoon van dichtbij met een vuurwapen te beschieten? De drijfveer zal natuurlijk wraak zijn tegen die onfortuinlijke leraar, maar hem dan vervolgens proberen van het leven te beroven is toch te zot voor worden? Waar gaan we in godsnaam naar toe?

Lucht hier je hart of zeg wat je wil. Hou vooroordelen alleen voor je aub, daar is niemand mee gediend.

2. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Nou ja soms heb ik wel hatelijke gevoelens jegens school en sommige leraren. Maar om zo ver te gaan Hell no!! (ik moet wel toegeven dat ik fantasien erover heb gehad maar ja wie heeft ze niet)

3. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Tja het is zo onmenselijk. Kijk dat je kwaad bent snap ik, maar dat je dan meteen iemand doodschiet.... NEE

4. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Dit is natuurlijk absurd, slaat gewoon weer nergens op..
    Maar ach, schijnbaar is het de trend tegenwoordig, om te doen wat ons wordt opgedragen in muziek nummers ^^

5. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    Ja hoor.. onze nederlandse tolerantie heeft weer tot iets geleid.. van de wal in de sloot..
    een leerling van een middelbare school in Den haag... heeft een leerling zijn adjunct directeur neer geschoten met een pistool. Hij meerdere schoten waarvan er een, de leraar economie en handel, in het hoofd trof. De leerling was het niet eens met dat hij geschorst was wegens wangedrag. Hij had een 'conflict' (zoals het journaal dat zo mooi noemt) gehad met een leraar.
    De leraar is in critieke toestand en de leerling is nog voortvluchtig..

Ik begin het nu wel zat te worden met onze tollerantie.. het leid tot niks.. alleen maar tot ellende..

6. Extreme

Extreme Fear the Extreme!

Leuk Bevonden:
    0
    Als ie maar niet overlijdt.

7. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Offtopic: Dat is toevallig, had vandaag nog ruzie met een Duits leerkracht omdat ik hem niet mocht...

Ontopic: Dit gaat wel heel erg ver, begint Ned steeds meer Amerika symptohmen te verschijen:)
    Ik hoop maar niet dat hij toevallig "Agressieve Xbox spelletjes speelde" krijgen we daar weer opmerkingen over!

Laatst bewerkt: 13 jan 2004
  8. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ik hoop dat ze die mogool oppakken en vervolgens hem direct confronteren met zijn daad. Als hij geen spijt betuigt mag hij voor de rest van zijn leven de bak in paperclips vouwen. Ik heb meerdere malen in ASEL betuigt tegen doodstraf te zijn, ik moet zeggen dat het me nu moeilijk valt

9. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Het "vervelende" is (met alle respect voor de beschoten leraar) dat het mij niks zou verbazen dat de schuld onder andere uit zal gaan naar de gamesindustrie met al haar "geweldadige spelletjes".

10. PromoStyle

PromoStyle Guest

Het was een MAROKKAAN. Ik bedoel er verder niks mee hor, (volgens mij). Er gaan geruchten dat de leraar is overleden maar dat zijn dus maar geruchten...

11. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Mogen ze hem voor de rest van ze leven schorsen, wat een straf!8)wat is daar nou erg aan, lekker relaxt thuis voor de buis... Niet al te letterlijk nemen weet wel wat dat inhoud.

Zo´n gast verdient de doodstraf nou ook nog weer niet, wat dacht je van die smerige pedo´s die kinderen van 6 - 7 aanranden en er fot´s van maken die vervolgens verspreidt worden op het internet.. Dat soort lui zijn geschift, dat wil niet zeggen dat deze kerel ook niet helemaal 100 in z´n hoofd was..

12. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Hmm, mwa, irrelevant, meestal spelen die lui weinig videogames, iig zo weinig dat de invloed ervan minimaal is..

Het was een mbo-leerling, voor de duidelijkheid, en dat vind ik wel typerend aangezien hier in Vlissingen allemaal wannabe-gangstAhAhaS zijn op het mbo.. Dus ik trek gewoon de conclusie dat het door hun "gangster image" komt, wat mede wordt gecreeerd door hun muziek keuze..

Dat mag je bevooroordeeld vinden, en dat is het ook..

13. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Oh ff teletekst kijken of hij is overleden. HEt is natuurlijk belachelijk dat dit gebeurd, en waarom die 17 jarige jongen het niet gewoon op een gezonde, slimme manier uitpraat... EN ja, de gamebiz zal wel weer de schuld krijgen. (erfurt duitsland, jongen knalt bijna al zijn leraren dood; speelde rtcw of cs, en in amerika 2 jaar geleden ook al zoeits 'door'cs.)

14. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    MBO leerling of niet. Er zijn gewoon mensen die iets te veel "eer" hebben. Als iemand die "eer" aantast moet er geschoten worden volgens hen.... Heeft niets met muziek te maken maar gewoon met een verrotte kijk op het leven en geen respect voor anderen...

15. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Kijk eens op TeleTekst Ned 1.

Daar staat het volgende...

Den Haag Op het Stevinscollege aan de Beresteillaan in Den Haag heeft een leerling een conrector in het hoofd geschoten. Hij verklaard nog steeds in kritieke toestand..

Volgens omstanders kwam de 17 jarige vmbo-leerling verhaal halen omdat hij weggens wangedrag van school gestuurd was. Hij zou één shot hebben gelost. Het slachtoffer is behalve concrector ook leerraar. Daarnaast zit hij voor D66 in de gemeenteraad van Zoetermeer.

Het incident vond plaats in de volle kantiene van de school. De dader is nog steeds voortvluchtig in de omgeving wordt met speurhonden naar hem gezocht.

16. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Krijg flashbacks naar n film die ik dit weekend zag: The Principal.

Maar ongelooflijk, ik hoop dat ze hem schorsen van zijn leven, onmenselijk is het gewoon. Waar zit je met je gedachte om voor zo'n reden iemand neer te schieten. :mad:

Triest, waar moet dat heen met deze maatschappij... :{

17. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Had nog niet gezien dat het een marrokaan was die het had gedaan.. Als dat waar is?
    In dat geval kan het idd een eer-moord zijn, een belachelijk fenomeen, maar ja, we "kunnen ze niets maken"..

18. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Ik heb dit hele topic nog niet doorgelezen maar ik wed dat het een buitenlander is..100%..maar das de laatste tijd alleen maar zo met dat soort dingen. En nee, ik ben geen racsist, ik vind sommige rassen gewoon liever dan de ander, thats all :)

19. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    tuurlijk! een buitenlander! misschien vinden mensen mij een rascist maar zoiemand moeten ze maar zelf door de benen schieten vuile klootzak, eerst komt hij van onze belastingscenten leven en dan gaat hij een beetje Nederlanders neerschieten vuile ******! dit vind ik dus totaal niet kunnen! en de Nederlandse regering doet er dus ook weer niets aan:confused: zorg er dan maar voor dat er niet meer van die klootzakken ons land binnenkomen! ik weet zeker dat er veel meer mensen hier op XBW het met mij eens zijn.. maar zoiets gebeurd haast alleen maar op die openbare scholen waar ze iedereen mogen laten toelaten en waar dus heel veel buitenlanders komen, gelukkig dat ik maar op een "normale" school zit! die vieze marokaan mogen ze ook wel doodschieten de klootzak en doe maar meteen zijn hele familie die toch bestaat uit een stuk van 20 mensen (zoals gewoonlijk) misschien dat die buitenlanders dan wel stoppen met naar Nederland komen! ik zal voor deze reply vast wel van XBW gekickt worden, maar dat kan me dus niets schelen!

Ik weet zeker dat er nog meer mensen hier op dit forum zijn die het mij eens zijn!

Misschien denken jullie dat ik ook chauvinistisch ben, maarja, dat moeten jullie maar weten.

Ik heb gesproken!

20. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Goed lezen, ik had het niet eens over een Marokaan... De zogenaamde "eer" is van veel culturen maar tja.....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina