"Let it be.... naked" of toch "Let it be" ?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door TheWalrus, 4 dec 2003.

1. TheWalrus

TheWalrus Guest

Zijn er meer mensen die de nieuwe versie van het laatste Beatles album hebben gehoord? Welke versie vind jij nu beter? Waarom?

2. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    naked want zo zouden de beatles het gewild hebben...

3. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Een nieuwe versie? Vertel eens meer... Dan ga ik hem proberen te downloaden.

4. TheWalrus

TheWalrus Guest

Welja, het zijn de originele opnames zonder de orkesten van Phil Spector ;)

Vooral The Long And Winding road is nu erg goed, Paul MCCartney kan dus echt mooi zingen, dat had ik niet achter hem gezocht. ik vond dat nummer altijd superkut maar deze versie vind ik briljant :)

Maar goed, voor ik teveel laat blijken dat ik echt dol op the Beatles ben staak ik deze tirade....

5. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, ik had het net van m'n gitaarleraar (grote Beatles fan, ik ook wat ze ook zeggen:)) gehoord. Klinkt erg vet. Ben benieuwd!

6. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind de eerste het beste, maar dat wil niet zeggen dat Naked slecht is, alleen de nummers worden snel afgekapt, zeker de Lennon songs. ( komt door dat McCartney een ego tripper is )

7. TheWalrus

TheWalrus Guest

Zit wel wat in, wat me vooral opvalt is dat de stemmen in de nieuwe mix heel mooi uitkomen. Two of us, blijkt ineens best een goed nummer te zijn.

Die versies van Dig A pony en Dont let Me down komen volgens mij rechtstreeks van het dakconcert. Er zitten nogal wat valse noten tussen :) Dan vind ikd e originele versies leuker. En get back? Wat is daar eigenlijk anbders aan?

Wel vreemd, als ik the long and winding road luister dan lijkt het stuk waar normaal zo'n oplopende viool zit me te dwingen om die viool erbij te denken :mad:

En de gitaarsolo in let it be is toch wel wat minder.

Laatst bewerkt door een moderator: 4 dec 2003
  8. TheWalrus

TheWalrus Guest

En zelfs de sterfdag van John lennon kan dit topic geen nieuw leven inblazen :mad:

9. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    let it be

10. TheWalrus

TheWalrus Guest

lmao, je bent nog best adrem wiresoutlaw ;)

Deel Deze Pagina