hahaha wreeed ikzelf hou wel van sniperrifles ennuh....shotguns voor close combat ohja die grenadelauncher uit TS2, die heeft wel een leuke 2nd firemode (napalmgranaatjes) > vuurzee gegarrandeerd
Wie heeft dit wapen nou niet gebruikt in de geweldige: Duke Nukem 3D: Atomic Edition. De Microwave Gun En natuurlijk de BIG FUCKING GUN uit Doom: Dat waren pas echte goeie spellen
hmmmmzzzzz.... let's see.... de vlammenwerper in return to castle wolfenstein de TAG Rifle in UC is behoorlijk cool (niet praktisch, wel vet ) ennuh.... in heel veel spellen de raketwerper... meest effectieve guns: sniper rifles
idd wou net zeggen, super lame man superwapens. Voor mij een paar: Flankcannon (UT 2k Railgun (Q3A) Rocketlauncher (Q3A) Colt M4A1 Carbine (CS heerlijk geluidje met silencer) Steyr AUG, Sig SG-552 Commando (favo wapens in CS) Handgun van Halo (bijna altijd goed te gebruiken)
Dat is nog eens een vet wapen!!!!!!!!!! Shotguns zijn mijn voorkeur!!!! Sniper rifles zijn ook vet ( alleen zo lame in spellen, als je een sniper rifle pakt verzeker je jezelf dat je niet geraakt wordt, ergens niet eerlijk :d )
Ja, maar ff iets anders, turok viel imo best wel heel erg tegen, het begon een beetje een adventure te worden in missie 6, ben ik ook gestopt
Uhuh ... Neo had in the matrix ook niet genoeg aan 1 pistool. "So what do you need, besides a miracle?" "Guns. Lots of guns." maareh jah. dit zijn toch wel de coolste zo ongeveer. ik denk dat als ik er echt 1 zou moeten kiezen. als favoriet. hmm.. s moeilijk denk dat het een beretta zou worden. en SF wapen, hmm.. de lightsaber.
nee het ultieme ownage gune moet toch dat ding zijn uit southpark the game als je op iemand schoot begonnen ze te dansen....moet je voorstellen zoiets in halo 2 LMAO!!
De granaten uit Halo.... Die dingen mis ik zo erg bij UC en andere shooters... of de slag met het wapen..... mis ik ook onwijs...