van alles colt@cs ak@cs awp@cs dual@CS TMP@CS... redeemer@UT die ene gun waarvan je 2 kan krijge @ UT die mitralleur van wolf3d
This is a wonderful way to destroy the interior of a car. Although it is a little hard to pull off. Freeze a can of shaving cream. Cut it open and inside will be a little white stick. It is the compressed shaving cream. You don't have long, so you have to hurry. Take it to a car and put it in. Thats the tricky part. if you put it under the seat, no one will see it. Come back a few hours later, and the shaving cream will have filled the whole car. Works wonders on leather. If the car is sealed, it will blow out the windows as well. Bonus. gevonden op een fight club fansite. best bikkel http://www.project-mayhem.ndo.co.uk/mischief.htm allemaal homework assignments die ze zelf verzonnen hebben.
Rocket Launcher En 1 van de meest lame weapons: The BFG (Big Freaky Gun) uit Quake 2 .. was leuk hoe die schoot met al die mooie groene straaltjes, en die mooie rode bloedspatjes
haha ja lightsaber vinnik nog wel et vetst denk ik ik heb een keer een tijd gehad dat ik vastbesloten was een lightsaber te bouwen. ik wilde een keer diamanten kopen en zo'n laser er in bouwen. haha best bizar als ik er zo over nadenk. volgens mij is een lightsaber in de realiteit niet mogelijk omdat je een laserstraal niet zomaar op kan laten houden. maar mayB over een paar jaar wel....
jups. mn grootste wens was dat, een eigen lightsaber, en natuurlijk de gave om em net zo bikkel te kunnen gebruiken als obi wan. *zucht* oh wel misschien in een volgend leven