Ik zou het nie super erg vinden, omdat voordat ik hem had ook al leefde dus. Ik zou gewoon een beetje gaan voetballen! Natuurlijk zal ik mijn xbox wel missen!
Ja, tuurlijk leefde je toen al. Maar als je opeens zonder moest... terwijl je hem daarvoor wel al had. Dat word zwaar verzeker ik je. Jij mag eerst wel eens leren voetballen Dean.
ik had dan geld genoeg om een nieuwe gitaarversterker te kopen, dus ik zou dan flink optreden met mijn band!
Sneue kereltjes... Ik denk er steeds over om me xbox weg te doen, heb er immers 2 in huis staan. Alleen niets is zo cool als lekker system linken met: Halo 2, Men of Valor enz. met 6 man. Single Player speel ik eigenlijk nooit. Maar in de weekenden draaien de boxen overuren
Ik heb een soort vriend. Enne die heeft dus geen Xbox. Maar die komt nu bijna alleen bij mij om lekker Halo 2 te doen. Best k*t dat ie alleen komt vanwegen de Xbox. Maar dat soort dingen krijg je dus ook als je geen Xbox hebt. Nu wilt hij er ook één gaan kopen. Ben ik blij om. Dan komt ie niet zo vaak bij mij...
ik kan wel leven zonder xbox (met xboxworld des te minder). ik zit namelijk meer op xbw dan op mijn xbox
Is dit een site met mensen die geen sociaal leven hebben ofzo? :{ Ik kan echt wel lang zonder XBox. Ik zit er niet 24/7 achter zoals jullie! Game is leuk en tof maar 24/7 gamen en geen leven zonder XBox te hebben is wel ERG overdreven!
In mijn geval zou dat een basversterker zijn, wat klinkt dat lekker zwaar. Vandaar dat ik liever bas dan gitaar speel, ik vind een bas lekkerder dan een gitaar.
ik heb een heel goed sociaal leven en ik heb ook nog tijd om ongeveer 3 uur per dag te gamen en ik ben misschien een beetje verslaaft jah... oke misschien heel erg. maar goed je moet als je een goed sociaal leven wil hebben en ook nog optijd slapen en gamen sommige dingen wat minder doen, huiswerk maken bijvoorbeeld.