Hmm, raar eigenlijk dat van Intertoys. Als ze meer hebben gekregen dan dat ze eerst hadden verwacht, verwacht je toch dat ze als eerst de mensen die al een reservering hadden staan daarover inlichten? En niet zomaar ineens op hun site doodleuk de ps4 neerzetten waar je hem dan gewoon "zo" even kan bestellen? Want ik heb op 25-10 daar al een reservering gedaan en een mailtje gekregen dat ze een week voor de release een mail zouden sturen met daarin een link om hem daadwerkelijk te bestellen, maar die heb ik (nog) niet gehad.
Het klopt ook, zojuist besteld en leverdatum is release ;-) Heb nu 5 bestellingen lopen, op Amazon, bol,bartsmit hahahahah
Er zijn heel veel mensen die daarna nog hebben gebeld en nog steeds te horen kregen dat ze 't zeker op de release krijgen. Ik was er gelukkig wel snel bij, dus ben benieuwd.
Tja, het is het proberen waard. Het is intertoys, geen kleine onbekende gamewebwinkel. Dus als ze niet kunnen leveren, staat het geld normaal gesproken binnen een week weer op je rekening. Wel grappig dat sommige mensen een reservering hebben gedaan voor de tweede lading. En nu kan je wel gewoon bestellen. Ben benieuwd of ze echt gaan leveren !
Kunnen mensen ajb even kijken in hun account en kijken wat er bij releasedatum staat? bij mij staat nu ONBEKEND.
Waarschijnlijk heb je de verkeerde gepreorderd. Alleen de PS4 met bestelnr: 594428 kan je bestellen !
Hmmm, ik vertrouw het niet. Zie het wel wee gebeuren dat ik net te laat ben... :/ EDIT: EN jaaaaa hoor, op het moment dat ik ING nodig heb om geld over te maken van mn spaarrekening is er weer storing.... Volgens mij mag ik gewoon geen PS4 ofzo XD
Lijkt erop dat ik wel 1-2 PS4s overheb trouwens, dus als je vrijdag iemand in de buurt van Alphen aan den Rijn is kun je hem voor de normale winkel prijs bij mij oppikken. Genoeg PMs
Er is ook een nieuwe MM filiaal in Amsterdam. Ben benieuwd of die vanaf vrijdag ook gewoon PS4s gaan verkopen.
Lijkt me sterk. Bij Intertoys stond er ook iets van de 26ste maar dit zou ook een fout zijn volgens de klantenservice. Denk niet dat ze bij zo'n grote release een fout gaan maken.
Lijkt mij ook hoor, maar wel raar dat ik nu al zo'n mailtje krijg. Ik ga er gewoon van uit dat het vrijdag word. Maar hoe eerder, hoe beter