Ja Besteld En kan niet meer annuleren status is 29-11-2013 14:00 - 18:00 Bundel stond er nog geen kwartier, dus je moest snel zijn. En @geob81 Zijn gewoon 2 controllers. Er bestaan geen bundels met 1 controller. Ja die van €450, maar daar krijg je geen camera bij. Wehkamp zal het wel fout op de site hebben geplaatst. Denk niet dat ze alle dozen gaan openmaken en 1 controller eruit gaan halen.
Wehkamp had maar 15 Killzone bundels krijg ik net te horen. Daarom was het zo snel uitverkocht ! Ik ging even kijken of de DS4 controllers al op voorraad waren bij Wehkamp (wou er 1 extra bestellen). Toen zag ik die bundel. Heb niet getwijfeld en meteen besteld ! 10 minuten later waren ze uitverkocht. Wel vaag dat ze die bundels nu pas online zetten. Ach ja, ben blij dat ik er een heb. Had ik echt niet meer verwacht !
Was mij ook nog gelukt en er zitten 2 controllers bij. ff nagevraagd. Dus Killzone, 2x DS4, Camera en PS4 voor 500 Los kost een ps4 400, game 60, camera 60 en de DS4 60 Tel uit je winst.
Dus je betaalt 100 euro meer voor een 2e controller die je niet gebruikt en een camera voor playroom ;-) Dus voor 40 euro meer (killzone 60 euro) heb je een extra controller en de camera. Tja, leuke deal. Maar killzone is ruk, een 2e controller gebruik ik niet en de camera ook niet ;-) Veel plezier ermee.
Het is gewoon een topdeal als je killzone leuk vindt en een camera nodig hebt. Je bespaart heel veel geld.
Waarom heb je een camera nodig dan? Ontwijk je heel slim die kinect-kogel van Microsoft en ga je vervolgens op de Playstation zo'n ding halen !
Het zal me aan mijn royale reet roesten dat JIJ het niet gebruikt. Ik bestel het voor mezelf. Daarbij heb ik 2 kinderen,wat de 2e controller rechtvaardigd en er komen vast wel leuke games voor ze waarbij de camera gewenst is. Killzone is niet ruk, dat is jouw mening. Ik vind killzone geweldig.
Intertoys belt net dat ik tot de tweede levering kan wachten wat een kutwinkel, mensen die deze week bestellen krijg hem gewoon morgen maar mensen met een 3 maanden oude reservering kunnen wachten tot half december ze steken hem maar in hun reet
Ik heb net de bevestiging van intertoys binnen gehad dat hij verzonden is. En t mooie is dat ik m dinsdag moddag om half 3 pas heb besteld. Sorry voor de rest maar tis morge every man for himself