Ik was mijn bestelling bij wehkamp vergeten. Het zou 2e batch worden en heb nooit de moeite genomen om te annuleren.... Nu is mijn status verzonden!! Dat is verdomme lekker thuiskomen.
Inmiddels staat mijn bestelling op verzonden naar locatie Mediamarkt Breda. Dat zou dan toch gewoon moeten betekenen wel dat ik hem morgen op kan halen?
Vanochtend ook mailtje gekregen van Intertoys, verzonden en Trac&Trace is binnen ! Levering tussen 8:30 en 15:30 Helemaal happy
Net mailtje van mediamarkt gehad, waarin staat dat de ps4 naar vestiging van mn keuze is verstuurt. ZIN IN!!!
Mijn KZ bundel van Wehkamp is verstuurd. Gewoon uit het niets. Zat toevallig op Wehkamp.nl vandaag... Zag die bundel staan... meteen besteld. 3 minuten later was ie uitverkocht Bleek dat ze er maar 15 hadden. Ik zal wel nr 14 zijn geweest ofzo !
Zeker als je weet de de wehkamp er maar 15 had gekregen Edit: gaat dus om een bundel die 15. Beetje raar dat die winkels dan niet de mensen die een pre-order hebben voor de normale editie eerst even waarschuwen. Vriend van mij had hem maandag al. Moet ik bij zeggen dat hij bij MicroMedia werkt.
Oeh, in MijnPakket van PostNL staat m'n pakje van Bol.com al Dulle, check ff of ie bij jou er ook staat. Kunnen ook m'n games zijn
Of het zijn je games, of Bol stuurt me geen PS4. Hoe werkt dat MijnPakket? Moet ik dat linken aan mijn Bol account?
Bedank voor de tip Bezorgd tussen 12:30 en 14:30 uur De App kijkt naar de postcode + huisnummer + naam van registratie.