Nah, zoals verwacht is mijn postbode ermee vandoor. Alleen wat eerder dan verwacht. Weten te onderscheppen voor het uberhaupt fatsoenlijk verstuurd was. Clever girl...
Oude barcode werkt ook Gewoon even inloggen op je bol account en naar een oude 3S code zoeken. Ik zie op MijnPakket alleen de PS4 staan die ik op maandag bij Intertoys heb besteld. Die van Bol.com (11 juni gepreorderd) zie ik niet. Maar goed, ik heb dinsdag wel een mail gekregen dat hij morgen geleverd zou worden. Dus ik ga ervan uit dat het wel goed komt !
Voor dixons gekozen vanwege de topservice met de 360. 3 keer kapot, zelfs buiten garantie, 3 keer gloednieuw systeem gekregen. Maar met de PS4 zijn het wel een stel amateurs zeg. Bizar dat je vandaag nog bij de Bart Smit PS4's kopen. Ben echt stom geweest, gewoon moeten bestellen vanmorgen... :{
Ik maak me ook geen zorgen. Bol is snel met het verzenden van pakketjes, maar iets minder snel met het verzenden van mails.
Zelfs met de bevestiging dat ik hem krijg toch lichte 'stress'....moet ik dan toch morgen er ruim op tijd staan? Ik heb overigens al een aanbetaling gedaan
Toch maar even gebeld. Nedgame Groningen heeft er 65 binnen gekregen. Ze zaten behoorlijk in de stress, want 53 daarvan kwamen vandaag om 20.00 nog aan. Die van mij wordt 5 dagen vast gehouden dus ik laat het morgen eerst maar even zitten, ik pik hem wel lekker op mijn dooie gemak na het weekend op.