Net mijn ps4 ook doorverkocht voor 550 euro.., nog redelijk goedkoop heb ik wel door ;-p Ik vermaak me eerst nog wel even met GTA v en battlefield 4..
Hoe lekker het ook zou zijn; no way dat ik mijn PS4 weg doe, ook niet voor 600. Wie weet wanneer je er dan weer 1 kunt kopen. Plus je zit een hele tijd zonder, maar wel met de games....no way.
Eigenlijk is het best erg dat mensen een PS4 kopen om het vervolgens weer door te verkopen voor winst. Maar ja 600 euro is wel echt verleidelijk man. Toch 200 euro extra winst wat ik weer voor extra games kan gebruiken.
Daarom is echt zo teleurstellend dat ze uitverkocht zijn, ik moet het dus doen met 1 game als ik een PS4 wil overkopen van iemand. Ik heb wel iemand gevonden die er 440 voor vraagt, even kijken of dat wat is.
Ja idd, was eerst ook niet de bedoeling maar ben nog niet echt aan GTA v toegekomen en aangezien drive club en watch dog nog niet beschikbaar zijn vind ik het meer dan prima voor nu. Ik vind t ook vreemd dat iemand er 550 voor over heeft op dag een en dat ie t dan niet eerder gereserveerd heeft.., maar om dan te zeggen 450 is ook genoeg of ik cancel mijn reservering..., neus dat ook weer niet
Was mad rustig in de nedgame almere vanochtend. Me vriendin en ik stonden er al om half 10 maar om kwart voor 10 kwamen er pas mensen aan lopen. 10 uur naar binnen en half 11 weer thuis. Toen ik thuis was kregen we een smsje dat ik me ps4 kon ophalen. Ze kregen ze hier pas rond half 2 snachts binnen. Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
Dat kwam omdat ze bang waren dat de PS4`s te vroeg verkocht zouden worden. Ach ja, overdrijven is ook een vak...
Toevallig iemand met een preorder 'over'? Dan stuur ik mijn DOA console lekker retour naar Bol i.p.v. wachten op een retour procedure van Sony.
DOA? Dat is goed kut. Wat is er met de ps4 aan de hand? edit: hier al gekeken? http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=171951
Update! Ding is officieel DOA: bekende problemen en bij Sony staat de telefoon rood gloeiend zei de aardige mevrouw. Heb RMA mail binnen en moet 'm nu opsturen. En jawel, gaat makkelijk 3 weken duren zei mevrouw. Ge-wel-dig. Sent from my iPhone using Tapatalk.