Of was je verteld dat je op de 2e levering moest wachten? en druppelt er weer voorraad binnen? want dan ga ik nu rellen bij de Intertoys
Gisteren bij Saturn geweest ivm met me kapotte ps4 en daar verwachten ze eind december begin januari de nieuwe levering pas.
Vind dat ze een defecte console direct moeten kunnen vervangen. Dan maar minder uitleveren in de eerste levering.
Tja, een klant is een klant, Sony denkt (terecht) aan de centen. Hoe vervelend het ook is voor de mensen met een defecte console uiteraard.
Heb het via Sony zelf gedaan nu en heb binnen maximaal 15 dagen een nieuwe maar ze proberen het sneller te regelen.
Dat is dan weer vrij netjes. Ik vind het onzin als je tot een nieuwe levering in de winkel moet wachten. En idd een klant is een klant, maar je moet ook service bieden om klanten te houden. Toen ik mijn X360 voor de zoveelste keer moest opsturen kreeg ik 2 gratis games.
Uiteraard, maar je gaf het zelf ook aan voor de zoveelste keer 1x is uiteraard al te veel maar vooralsnog is dit niet de zoveelste keer
Nee maar het is schandalig als jij een apparaat koopt van 400 euro, waar je dan ook nog spellen bij moet kopen, niet werkt zodra je hem in handen krijgt. Daar zou best een compensatie tegenover mogen staan.
Hij vroeg ook of ik eerdere ervaring had met hun. En toen melden ik dat ik hiervoor altijd xbox had. Mischien dat het daarom ook zo snel gaat ze willen nieuwe klant niet meteen kwijt
Alleen als het echt veel voor komt, anders is het gewoon normaal de garantie aanspreken en als je dat via de fabrikant doet krijg je zelden direct een vervangend apparaat zou het al netjes vinden als ze het binnen die 15 dagen fixen
Onzin. Bij hardware is er altijd een failure rate en dat neem je als consument op de koop toe. Compensatie zijn ze niet verplicht en welke vorm dan ook. Tenzij je na 3x vervangen nog steeds gezeik hebt. Dan kan je de koop zelfs ontbinden. Compensatie eisen, sorry maar Het is lullig, ik snap het echt wel. Maar om meteen om compensatie te gaan lopen schreeuwen is wel erg hoor....
Vind het ook niet dat het per se moet. Maar het is wel extra netjes als ze wel iets geven. Zijn toch de eerste kopers en de echte fans van je console. Volgens mijn geeft MS een gratis game erbij als er iets aan de hand is. Dan kan Sony dat ook wel doen imo. Heeft niet iets groots te zijn zoals een triple A game. Wat maanden plus of een indie game zal wel netjes zijn. Zeker nu met codes voor games etc. Maar ja ze hoeven niks natuurlijk.
Ligt er denk ik ook aan wat de reden van de failure is en de mate waarin het voorkomt. Maar je hebt gelijk, niks hoeft als het over compensatie gaat. Aan de andere kant zou het ook niet normaal zijn dat je 8 weken zou moeten wachten.
Extra informatie m.b.t. tweede levering! In 2013 ontvangen wij nog een tweede levering PlayStation 4 consoles. Helaas weten wij op dit moment nog niet hoeveel PS4’s wij gaan ontvangen en wanneer deze worden uitgeleverd. Zodra de informatie rondom de tweede levering bekend is brengen wij iedereen netjes per email op de hoogte. Alle klanten die helaas buiten de tweede levering vallen worden ook per email geïnformeerd.
Dat is van Bol? Ach, ik ga maar uit er ooit eens een te krijgen in Januari. Ook goed. Zat games nog en vermaak me wel met de one ...
Ik zie het ja. Maar ze hebben toch alleen nog maar een losse PS4. Ik wacht op de bundel met Killzone, 2e controller en camera. Heb em bij Amazon.de gepreordered ...