Weet niemand. Als je er graag 1 wil zou ik op verschillende sites pre-orderen. Dan is je kans het grootst.
Aantal stuks 1Bestelstatus Bestelling verzonden naar magazijn volgens mij stond dit er voor vandaag niet
Zo voor dat geld en als ik er zelf 1 had en nog 1 extra zou je hem zo krijgen...is toch weer 5 euro winst!
Dat grof geld noemen. Die 5 euro meer Ze gaan al met gemak voor 600 euro over de toonbank. En dat gaat nog wel een tijdje zo zijn nu die wachtlijsten ook zo lang zijn.
Ach ja bij tweede levering zal ik het nog ergens proberen en anders jammer dan maar begin 2013....heb al verschillende games goedkoop op de kop getikt... Voor de rest heb ik wel mijn enorme vita en steam backlog om me bezig te houden...
Mijn PS4 van Wehkamp is nog steeds niet geleverd. Ik heb de PS4 op 14 juni gepreorderd. Wehkamp heeft de PS4 pas op 13 juni op de site geplaatst (dus ik was er vrij vroeg bij) Gelukkig heb ik vorige week donderdag nog 1 van de 15 Killzone bundels weten te kopen (die binnen 5 min waren uitverkocht bij Wehkamp). Ik ga never nooit meer een console preorderen bij Wehkamp. Was de eerste en laatste keer ! Ik kan pas na een week contact opnemen met de klantenservice. Morgen maar even bellen en mijn order annuleren !
Pfff, dan is de PS5 er al. Ik ga echt proberen hier bij de lokale Intertoys er eentje mee te krijgen dit weekend en zeg gewoon dat het me beloofd is door de manager!
Zegt eigenlijk niets want het hangt er vanaf welke winkels hoeveel gaan krijgen. Maar hoop het voor jullie https://twitter.com/PlayStationNL
Hoe moeten wij dat weten? Over welke site gaat het überhaupt? Misschien is het handig dat je daar heen belt/mailt.
Gaat om mediamarkt. Het kan zijn dat jij dit niet weet.. maar hoe mensen dit kunnen weten s door ervaring met bestelle op mm