Haha, hoeveel pech kan je hebben?! Ik was aan het kijken hoe ik die giftcard kon inwisselen en kan dus blijkbaar alleen in winkels. Wil ik 'm alsnog bestellen... weg!
Waar zie jij dat, wil em net gaan bestellen ... Overigens hier een rondje gedaan, overaal wachtrijen (orders) en geen idee hoeveel en wanneer ze er krijgen. 40 man, 77 man, etc op de wachtlijst, etc. Heeft Sony toch niet goed voor elkaar!
Weet iemand of de UK versie hier werkt (met een verloopstekker)? Voeding is nl intern, maar is die compatible met hier ? EDIT: Werkt dus. Alleen een verloopstekker nodig! Amazon.co.uk heeft de Knackpack op voorraad!!! Ik heb hem net besteld, verwachte leverdatum 11 januari! \o/ Can't go wrong with Amazon http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B00GN1EMS6/ref=ox_ya_os_product
maandag 11 januari. Status staat bij mij nu op preparing for dispatch Ook nog tweede controler en lader erbij genomen en die zijn al gedispatched! Ach, ook niet een game die ik anders zou kopen, maar bij een launch maakt me dat niet zoveel uit. En vandaag hier op de bazar voor mooi prijsje Killzone gekocht, dus dan kan ik er ff tegenaan
Ben benieuwd hoe klanten gaan reageren. Bij kz bundels vond vrijwel niemand het een probleem om 40,- meer te betalen. Knack misschien wel
Zal weinig uitmaken denk ik; beter dan 500 op MP voor een kale PS4.:b: Knack kunnen ze altijd nog verkopen; nog beter.