Tja als hij bij de ArenA op de 17de wordt verwacht dan is het dus de zeventiende naar MM Amsterdam-Noord gaan want die hebben een lijst en vrij verkoop
Nah. Maar de échte systemseller is er sowieso nog niet. Al is de upgrade van BF het wel waard om naar next-gen te gaan. En al die nieuwe fancy graphics, nieuwe UI. Nieuwe frisse console. Heerlijk. Maar die ene super game (exclusive) moet nog komen.
Infamous ? @ Upinsmoke je kan nu al erg slecht een PS4 krijgen laat staan over een paar maanden. Als er maar steeds een paar aantallen worden geleverd, dan gaat het imho nog lang duren, voordat het in de schappen komt te liggen.
- Destiny (multiplat) - Mass Effect 4 (multiplat) - Uncharted 4 - The Last Guardian InFamous heb ik nooit serieus genomen, soort kruising tussen Crackdown, Prototype en nog iets. Ben bang dat het geen systemseller is.
Nah. Na volgende levering liggen er sws een aantal in sommige media markten. MM Noord had al 5 in de winkel gelegd vorige keer. Cruqius neemt geen bestellingen dus die komen sowieso gewooon in de winkel. Dus denk dat het wel goed komt. En niet volop verkrijgbaar. Dat niet nee
Ik bedoelde natuurlijk dat de echte system seller er nu nog niet is. Is nog niet uit. In de toekomst komt genoeg moois.
Knack is awesome! Upinsmoke geef eens wat PS4, wij krijgen er echt fucking weinig. Zelfs Akerpoort krijgt het dubbele ofzo, fuck deze shit.
Infamous is echt super vet! Grootste verrassing van de vorige generatie voor mij en absoluut een van de titels waarom ik de PS4 wil hebben!
Heb 'm uitgespeeld, maar kan me geen puzzel elementen herinneren... of doel je op het zoeken naar collectibles?
Is die van jou al verzonden? Je was eerst te laat om daarna nog snel een bestelling er tussenin weten te proppen, dus ik hoop voor je dat het niet een glitch in het systeem was.
En ik dan €:-( En waarom kom je niet gewoon 1 bij mij reserveren. We krijgen het meest van welke winkel in NLD dan ook