Het probleem is dat ik niet bij de ArenA in de buurt kom, misschien toch maar proberen om er v/d week ff heen te gaan.
Mediamarkt eindhoven nog steeds Voorraad. Killzone bundels en kale versies. Je moet er wel naar vragen liggen niet in de winkel... en gaan hard.
Gekkenhuis vanmiddag, mensen belden vrienden/familie en stonden uur te wachten tot die ander er was omdat we voorraad hadden haha. Arena doet nog steeds reserveringen voor de volgende levering. Echt onzin om dat niet te doen
In Hengelo het zelfde , mensen gingen foto's maken van de stapel PS4's en stuurden die meteen rond. Je zag de stapel steeds kleiner worden.
Zo ik heb de mijne ook vandaag kunnen halen zaten ook allemaal knackbundels nog in mediamarkt Rotterdam Centrum.
Ik wist niet eens of de PS4 al los te koop was. Was even bij de MM voor een nieuwe gsm case en zag ineens een pallet liggen met een lading PS4's Had liever een rode controller erbij gehad.
Haha, nice! Ik kan morgen wel even naar de MM gaan, maar 25 euro korting (giftcard) bij Intertoys is ook wel fijn en is hier bij mij. Ik bel anders morgen wel even.
twee vrienden vandaag zonder pre order bij media markt beide knackt edition opgehaald. Lagen gewoon in het rek. Beetje vreemd tegenover de pre-orders. Maar toch allebei in bezit van 1 nu
MM Hengelo heeft em gewoon dus Melbuuln...?? *Peter houdt vol... Peter werkt op het Plein, naast de MM... Tempting... *
net naar mediamarkt eindhoven gebeld, maar ze hebben niks voor de losse verkoop alleen voor de reserveringen.
"2de levering" is al een paar dagen in stock op de webshop van BS. Mensen die ervan besteld hebben, hebben er effect ook een ontvangen. Hiervoor kreeg BS ook al een paar keer wat stock die ze verkochte op hun site. Heb er net een besteld, ben eens benieuwd of ik hem van de week ga hebben. (Schaamteloze cross-post)