Pf ik had nu toch zo'n wel een beetje verwacht dat ik ergens een next-gen console gewoon kon gaan kopen. Duurt wat langer dan ik had verwacht. Achja, we wachten nog maar even dan.
Opzich had je allang een ps4 kunnen krijgen, tweakers ps4 topic in de gaten houden komen vaak (gehackte) links van webwinkels voorbij die de reserveringslijst omzeilen waardoor je dus meteen kan bestellen. vandaag hebben heel veel mensen hierdoor bij bartsmit een ps4 bemachtigt die dus helemaal niet gereserveert hadden ook via amazon uk, fr en de heb je sowieso binnen een week een ps4 thuis.
Dan moeten ze dit kenbaar maken op de website. Een bestelling geplaatst en betaald via iDeal moet ook geleverd worden. Bartsmit moet haar eigen algemene voorwaarden nakomen Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld.
Ja volgens Twitter maar dat is alleen gedaan om zo te voorkomen dat nog meer mensen het gaan bestellen.
Vreemd als je gewoon via bartsmit.nl navigeert naar playstation 4 dan staat er ineens reserveer nu. Maar als ik op jouw link klik dan is hij voorradig. Ik bestel hem maar niet
Ik heb ook zojuist een mailtje met een "unieke link" gekregen met het bericht dat hij nu te bestellen is voor mij. Maar ik heb er al eentje Oja is ook alleen maar met mijn mailadres te bestellen;
Vanochtend nog 1 besteld, en hij staat op IN BEHANDELING voor uitlevering morgen... Mijn god wat zullen er een boel pissige mensen zijn, nog nooit meegemaakt dat pre-orders zodanig teniet worden gedaan.
Haha volgens mij hoef je bij een pre order van BS niet vooruit te betalen toch? De mensen die nu bestellen betalen alles ineens vorruit. Dus ik denk dat BS gewoon geld ruikt. Ze zijn liever die ps4s zo snel mogelijk kwijt natuurlijk.