hmm ik wacht toch nog maar even mediamarkt af.. Hopelijk heb ik hem half Februari ofzo in huis staan.
Ik ga ook wachten hoor, want er zijn toch geen boeiende games nog. PS+ heb ik al gekocht, maar die code is gelukkig geldig tot 2015 en mocht ik nog goedkoop een Vita tegenkomen activeer ik daarmee wel.
Ja dat wil ik eigenlijk ook doen. Ik heb geen ps3, geen vita. Kan ik dan wel net zoals op Xbox.com de PS+ dingen downloaden (of pre-downloaden) zodat ik de spellen alsnog gratis kan spelen? Dan koop ik namelijk al ps+
Dit is iig de site; https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/nl-nl/home/games Of het gaat zonder ooit een een PS apparaat te hebben gehad weet ik niet. Probeer eerst maar eens gratis dingen aan te schaffen.
Ik zal even kijken dan kan ik namelijk nog wel een hele tijd prima wachten namelijk edit: iets gratis (een camo pack van ghosts) lukte wel om 'aan te schaffen' iig
Ben ik helemaal met je eens hoor. Ik ben blij dat ik hem nu heb, en heb ook niet iets verkeerd gedaan. Maar ik kan me voorstellen dat je erg pissig bent als je maanden geleden al besteld hebt en hem nog steeds niet binnen hebt terwijl 'mensen als ik' hem binnen 24 uur bestellen en ontvangen.
Jup, dat lukte bij mij ook. Ik heb van die promo dingen kunnen downloaden via m'n SEN-account, maar PS+ pakt die niet. Dat kan ik blijkbaar pas doen als ik een PS4 of Vita heb.
Vita koop ik pas als ik 'm voor rond 100 kan vinden en PS4 koop ik pas later dit jaar als er een boeiende game voor is. M'n PS+ code is tot 2015 geldig, dus ik heb geen haast.
Ja, ik dacht eerst dat je al die games kon downloaden. Maar het werkt net zoals met die gold games, per maand dus?
Ja klopt. Ik dacht ook lekker al die games voor ps3 te downloaden. Niet dus. Kon ze alleen van deze maand downloaden
Ik meen te hebben geleden dat je door middel van de browser alle ps+ games kunt downloaden.. Correct me if i am wrong