Haha vraag me af hoe dat geweest moet zijn. "Oh shit.. what have we done" Wisten zij veel dat het geen nek aan nek race zou worden
Had wel verwacht dat ze rond maart met InFamous oneindig veel PS4's hadden. Maar dat gaat hem dus ook niet worden. Naja, ik heb hem al, boeieeeeeee.
Net bij Amazon UK de Second Son bundel besteld. Iemand ervaring mee? Komt de 21ste uit, estimated time of delivery is de 24ste.
Volgens de Xbone gamerts is de levering snel, dus zou best kloppen. Eindelijk () aan de PS4? Dacht dat je liever WiiU bleef voorlopig?
Dude. Waarom meer betalen bij dezelfde bedrijf? £385,- omgerekend 465,- euro tel daar plus min nog 8,- erbij voor de exchange rate van Amazon uk en je bent best wel duur uit. 439,- euro incl verzending. Bij de Franse tak ;-) http://www.amazon.fr/gp/aw/d/B00HVVNDEQ
Volgens mij heeft frankrijk zelfs dezelfde stopcontact stekker, dus nog een pluspuntje. Wellicht dat verzending 1 a 2 dagen langer duurt.
Iemand een idee waar ik een juiste stekker kan bestellen? Ik heb geen PS3 meer, dus die kan ik niet gebruiken.
Dude, loop de plaatselijke handyman binnen of ga naar allekabels.nl standaard stroomstekker 230v Je hebt vast nog wel zo een kabel liggen van een apparaat die je niet meer gebruikt.
Haha nice. En toch komt het meer door een falende concurrent dan dat de PS4 nou zo magistraal goed is
Een paar weken geleden een radio gekocht in Parijs en deze had gewoon de zelfde standaard euro-stekker als wij in Nederland.
Hij komt uit de UK. Ik heb geprobeerd hem te bestellen op de franse tak van Amazon maar dat lukte niet. Straks nog maar ff proberen.
Net nog geprobeerd op amazon.fr En het is gelukt.... Mocht je troubles hebben, surf dan met google chrome+translate ;-)