Ja zo kan je elke pawnshop ook naaierij noemen. Je kan ook al die oude zooi op marktplaats zetten en hopen dat iemand het wilt
Ik heb mijn limited xbox 360 Slim Gears of War edition met 20 spellen. In nieuwstaat verkocht op marktplaats voor 180,- euro. Duurde even want de markt is verzadigd met Xbox 360 consoles. En probeer maar iemand te vinden die meteen 80 spellen wil, wordt moeilijk. Dus wellicht is gamemania wel de moeite waard, maar je moet met alles ernaartoe.
Net hier alles toch maar rondgebeld met de vraag of er nog ergens een PS4 ligt maar zelfs hier is die nergens meer te krijgen. Zijn Bart Smit/Intertoys nog altijd de beste kanshebbers voor de volgende leveringen?
Gamemania vorige maand besteld en binnen 2 weken een bericht dat ik 'm mocht ophalen. Aardig snel dus.
Meeste Media Markt/Saturn doen hem ondertussen ook in de winkel als ze weer een levering hebben, al gaat dat wel snel.
Waarom neemt iedereen zo vermoeid op als je vraagt naar een PS4 Maar goed, Saturn heeft hem ook niet en ze hebben geen idee wanneer die binnen komt. Beetje kansloos dit want 2 weken terug kon ik hem nog wel ergens krijgen. Dan nog maar even wat meer geduld hebben.
Oke, nice ben benieuwd hoeveel je hiervoor gaat krijgen. 35 games waren bij mij al 250euro. (Ja, dik verlies, maar je kan toch nooit de juiste bedrag er weer voor krijgen.)
Zo na een half jaar ofzo toch weer 1 besteld. Had toch een leuk extraatje gehad van de belastingdienst
Van het weekend ook besteld, kreeg vanmiddag een mail dat hij al de 9de wordt verzonden i.p.v. de 14de (Amazon.fr)
Dat is een la vache qui rit wobble edition, die hadden ze nog over. Is er nou nog steeds geen NL winkel met voorraad? Het is dat er toch nog geen boeiende games zijn voor me, maar best wel bizar...
Nope, stad en land afgebeld. Kreeg vorige week nog een mail van bol: 2 minuten later kreeg ik deze: Doeiiiii!