Genoeg hier op het forum. Veel mensen hebben hun X1 via amazon gekocht. Ik zou het in het X1 importeer topic eens vragen.
Bij de engelse Amazon moet je er alleen op letten dat ze daar een andere voeding hebben, maar volgens mij is dat niet zo duur
http://www.amazon.co.uk/gp/product/...veASIN=B00BE4HOIM&linkCode=as2&tag=xbon058-21 daar is het toch gewoon ''gratis'' de verzening? en waar vind ik die import topics dan?
Verzending is niet meer gratis buiten de UK. Dit is het importeer topic (van de xbox). Ik denk dat G-Force daar op doelt.
Sony heeft sowieso genoeg PS4's op voorraad maar ze sturen ze gewoon nog niet op om de hype groter te maken. Echt bullshit. ( Bron: Medewerker bij de Saturn haha )
Ookal heb je een X1 ik zou als ik jou was hem gewoon een klap geven, en aangeven van wil je dit soort onzin nooit meer zeggen.
T'zou best kunnen hoor. Apple doet dit ook vaak zat. edit: alhoewel het feit dat ie in andere landen wel beschikbaar is het weer ongeloofwaardig maakt.
Ja en nee. Je wilt natuurlijk iedereen een console verkopen aangezien de meerdeheid geen 2 consoles gaat kopen. Daarom wil je er in Nederland voor september aan iedereen 1 slijten als het kan.
Die kunstmatige schaarste is echt een bullshit verhaal. Natuurlijk had Sony nu al graag op 8 of 9 miljoen verkochte consoles willen staan. Wat denk je nou zelf?
Ja inderdaad, dat is zo. Ik ben daarom ook erg benieuwd of ze in Juli/Augustus wel op voorraad zullen zijn. Maar voor nu vind ik de uitspraak van die saturn dude helemaal zo gek niet... Edit: @plazz. Is gewoon een marketingtechniek met een tikkeltje arrogantie. Zeg niet dat het zo is, maar het zou kunnen.
Als iedereen het zo zou doen niet, maar in dit geval als het 1 winkel is die het doet/zegt dan is het zoals gezegd een idoot