Ik kreeg net mail van bartsmit dat ik mijn exemplaar kan bestellen. Heb inmiddels al een ps4, maar heeft dus ruim 6 maanden geduurd
Je kan er al meer dan 400 bij bol bestellen ;-) Ik wil graag weten hoe LIMITED de witte versie is....
Het lijkt er eindelijk eens op dat de PS4 nu echt een keer goed op voorraad is. Bart Smit, Bol.com en Wehkamp kunnen het sinds gister direct leveren.
Bij bol.com is de Levertijd 9 weken. Ik kan ergens anders een US versus krijgen. Wat raden jullie aan? Krijg ik met US versie gezeik met accounts etc?
Kan ik iemand blij maken met een PS4? Ik heb ergens laat vorig jaar eentje in de bestelling gezet bij Bart Smit, maar ik ga hem nog lang niet halen. Pas wanneer games als Uncharted uit zijn, tenzij The Order mega super is en Bloodborne ook. Hoe dan ook....wie kan ik ermee blij maken? Want dit had ik vorig jaar met de GTA V CE ook en heb toen de link gewoon naar iemand anders gestuurd. Ik heb dus zo'n zelfde mailtje binnen gekregen dat de PS4 er is.
Het lijkt er op dat je echt je ps4 uit de winkel kan halen eergisteren gedaan. Hopelijk dat nu die Marktplaats lui is met normale prijzen gaan komen