1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Levering van PS4's -topic

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Guilty 343, 10 nov 2013.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nog nooit meegemaakt dat ik iets niet met acceptgiro kon betalen. En zo een beetje iedereen hier heeft de PS4 besteld met acceptgiro. Moet iets recents zijn dan?
     
  2. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Inderdaad, hier hetzelfde. :)
     
  3. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Geen idee, vond het ook zo raar.... Ach ja, heb nu bijna oversl een reservering en kijken welke het snelst levert :lol:


    Waar is even snel te vinden welke games meteen gratis te downloaden zijn met ps plus?
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Vind in de algemene voorwaarden van Bol.com ook niets over de maximale bedrag wat met Accept betaald kan worden.
    Mijn laatste bestelling een 3D Panasonic BD-speler is ook gewoon met Acceptgiro betaald.
    De teller staat op 137 bestellingen via Bol.com en heb nog nooit geen problemen gehad met bestelen via Acceptgiro.
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2013
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Hier ook niet, maar misschien hebben ze het even stopgezet met de stroom aan PS4 pre-orders met acceptgiro...
     
  7. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ik kan de ps4 ook niet betalen met acceptgiro, maar als ik iets goedkopers bestel wel. Ik heb het getest en het blijkt dat ik alles onder de €369 wel met acceptgiro kan betalen.
    Een vriend van mij kan wel de ps4 met acceptgiro betalen, maar die heeft laats een laptop van €800 besteld bij bol. Ik heb alleen een paar boeken en spellen daar besteld, misschien dat het daaraan ligt.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze kijken ook hoe vaak je al iets besteld hebt en of dat goed gegaan is qua betalingen.
     
  9. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik betaal altijd met AG en betaal altijd netjes. Dus weet niet of dat echt 'het' criterium is.
     
  10. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Begrijp het ook niet, maar ik koop niet zoveel bij bol, echter betaal ik wel altijd meteen...

    Ach ja, so be it... Care.
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik kon destijds ook niet met AG betalen maar bestel verder ook bijna nooit wat bij Bol.com. Betaal nu via CC en deze wordt ook pas bij verzending belast
     
  12. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Iemand hier misschien enig idee of ze van mediamarkt ook iet laten weten per e-mail ter bevestiging? Ik zie bij mijn pre order nog wel 29-11 staan met verwachte leveringsdatum maar misschien is dit bij iedereen zo.
     
  13. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Wat is precies het grote voordeel van een acceptgiro? :) Betalen moet je toch en een Acceptgiro kun je alleen maar vergeten te betalen

    Je word gebeld als het goed is, ligt er ook aan of je in de winkel, via de telefoon of via het internet gepreordert heb denk ik.
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2013
  14. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik vind het prettig om iets pas te betalen zodra ik het product in huis heb. Zeker als het om een groot bedrag gaat.
     
  15. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ah, ik vind het juist beter om zsm te betalen, ben je er maar vanaf :+
     
  16. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Dat dus. Daarom vind ik accept giro ook altijd fijner. Geeft je meer garantie over je aankoop stel je bestelling komt helemaal kapot aan of als het kleding is past niet dan kan je het terug sturen zonder dat je 3 maanden moet wachten voor je je geld weer terug ziet. :)

    Hoewel ik meestal als ik mijn stuff binnen heb terug naar de site ga waar ik het gekocht heb om te zien of ik mijn openstaande bedrag via iDeal kan betalen. :cool:
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Vooral met apparaten als deze, waar je bij de bestelling er niet 100% zeker van bent of je het überhaupt krijgt, is het fijn om niet al betaald te hebben.
     
  18. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Bij Intertoys nog te bestellen en 100% zeker in huis vrijdag!
    Wel heel erg snel zijn, het gaat hard nu het op verschillende forums staat. Ik heb 4 keer gebeld naar Intertoys en kreeg 4x te horen dat het inderdaad klopt dat ze vrijdag kunnen leveren en ze er meer hebben ontvangen dan verwacht. Maar dan moet je er wel snel bij zijn.

    http://www.intertoys.nl/games/ps4/spelcomputers?ici=br gps4_test_O
     
  19. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Hmm, maar besteld, en maar hopen dat die vrijdag komt! :D. Ga meteen me order bij Bol.com maar cancelen dan, was daar toch te laat denk ik met mijn order van eind oktober. Het is écht zeker dat die van intertoys vrijdag komt?? :p
     
  20. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Dit staat op tweakers

     

Deel Deze Pagina