1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

LG kg800 - USB probleem

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door ormagon, 8 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    Had geen idee of dit hier mocht maar ik denk, laat ik het proberen ;)

    [​IMG]

    Ik kan nu beginnen met een lofzang over hoe mooi hij wel niet is enzo (want dat is ie ;))
    maar dat doe ik niet. Ik zit namelijk met een probleempje. Wanneer ik de mobiel aansluit op de computer en ik schakel de modem niet in dan zou de pc hem moeten herkennen als een USB mass media device. Dat gebeurt helaas niet, hij herkent wel een apparaat maar zegt:
    "Het USB-apparaat wordt niet herkend" Weet iemand hoe ik dit oplos? Want ik zou graag wat mp3 op mijn speler zetten voor de vakantie (ik ga morgen weg).
     
  2. daantjuh_15

    daantjuh_15 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    zit er een cd bij, zo ja: dan moet je die eerst ff instaleren..dan herkent die hem wel als het goed is..zo niet dan weet ik het ook niet..:): ( wel mooie mobiel man)
     
  3. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de software geinstalleerd maar die is voor pc synch. (je agenda overzetten enzo) Om mp3 er op te kunnen zetten moet ik volgens de handleiding het volgende doen: "Sluit de USB kabel aan op uw computer en telefoon en de KG800 zal automatisch herkend worden als een Mass media device, u kunt direct beginnen met het overzetten van bestanden".
    Helaas krijg ik dus de in de startpost genoemde foutmelding.
     
  4. daantjuh_15

    daantjuh_15 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    huh wat raar ja, ik zou niet weten man, meestal is het zo dat je dus die telefoon moet instaleren met een cd, maar raar dat die hem dus niet pakt, ik zou het niet weten
     
  5. WillemWalrus

    WillemWalrus t Kan altijd stouter

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je zeker dat er niet nog een cd bij zit of zo? Ik heb een Samsung e760, heel ander toestel maar toch, en ik heb er een programma voor om muziek er op te zetten nammelijk PIM & File manager. Bij mij lukte het me in het begin ook niet maar na een paar keer opnieuw installeren en een aantal keer opnieuw aansluiten van telefoon werkte het uiteindelijk....
     
  6. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet ik zeker ja want de handleiding verteld mij dus dat ik het zonder de cd moet doen. Gewoon aansluiten en de pc moet hem herkennen als Mass Storage Device.
     
  7. daantjuh_15

    daantjuh_15 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm..ga is gewoon naar start > configuratiescherm > hardware, en krijg je zo'n schermpje voor hardware te instaleren, en dan vraagt die ook op een gegeven moment als er een cd bij zit om die dan in de cd-speler te doen, probeer dat is..misschien dat die hem dan pakt
     
  8. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem wel aan de praat met die software voor het overzetten van agenda enzo maar dat wil ik niet, zoals aangegeven wil ik mp3 er op zetten en dat kan niet met de software, XP moet namelijk automatisch de telefoon herkennen als een Mass Storage Device.
     
  9. daantjuh_15

    daantjuh_15 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    nee oke, maar je kan toch proberen ofso, misschien pakt die hem dan wel...want je kan ook kiezen om geen cd in de cd-speler te doen, dan probeerd die hem ook te instaleren..je kan kijken of die hem dan pakt, en anders gewoon ff naar die winkel terug
     
  10. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het misschien: telefoon aansluiten, computer opnieuw opstarten, telefoonverbinding verbreken, en dan weer aansluiten.(of dan wéér op nieuw opstarten)

    Ik had ook heel veel problemen met verscheidene telefoons. Gewoon telkens uitproberen met de USB kabel aangesloten op je telefoon en dan opnieuw opstarten of de usb niet aangesloten op je telefoon en dan opnieuw opstarten en dan weer aansluiten....
     
  11. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Open Microsoft active Sync en ga dan naar "Verkennen" werkte ook bij mijn telefoon
     
  12. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    probeer hem op een andere computer en als het niet werkt ga je er mee terug
     
  13. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Zitten er bij alle typen van de LG KG800 een USB-kabeltje? Ik wil de telefoon namelijk verkopen, maar dan moet ik wel de foto's eraf kunnen halen.
     
  14. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    8.
    Jaar.
    Geleden.
     
  15. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    voor 50 cent neem ik de telefoon van je over.
     
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    \o/
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Zo, jemig flashback... was dit niet die chocolate?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina