1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

LG-tv

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door eleven, 14 jan 2004.

1. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Precies, spaar even door voor een 100Hz, kost je wel wat maar bespaart je een hoop ergenis. Ik kom wel eens bij mensen thuis die een 50Hz tv hebben, oeh ik word helemaal gek. Alles flikkert, niet echt bevorderlijk voor je oogjes (en ze moeten nog je hele leven mee 8))
    Opzich is LG wel een goed merk hoor, heb er alleen geen ervaringen mee:)

2. eleven

eleven Know Thyself

Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat wel maar voor mij is dat geen probleem want we hebben nergens een 100 hz tv staan dus zie ik het verschil eigenlijk ook niet echt maar als je ze vergelijkt dan wel ja.

3. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Als je er zo over denkt...;)
    LG is een goed scherm, dus kan je makkelijk kopen:)
    Case solved:cool:

4. eleven

eleven Know Thyself

Leuk Bevonden:
    1
    Oh ja by the way, ik heb hem al gekocht en ik heb er zeker geen spijt van :)
    Dus deze thread mag dicht van mij.

5. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop dat je er veel plezier van hebt;)
    De thread Closen kan je zelf doen, rechtsonder de thread bij thread-options.

6. remco320

remco320 350Z lover

Leuk Bevonden:
    1
    OK, luister, het aantal Hz heeft te maken met de hoeveelheid aantal wisselingen van het beeld per seconde, nu LG is een goede tent, maar 50 Hz is wel wat weinig als je iets speelt of kijkt dat veel beeldwisselingen nodig heb, verder moet je natuurlijk ook ff kijken welke kleuren beter zijn\

7. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Hoe kun je dat nou schrijven als je net schrijft dat je er zelf geen ervaring mee hebt? beter effe nix schrijven, lijkt me.

Overigens heeft een LG tv ofwel een Sony buis ofwel een Philips buis erin (afhankelijk van het type TV), dus die dingen zijn inderdaad van prima kwaliteit.

8. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Als ik zelf geen ervaringen met LG heb, kan ik toch wel even zeggen dat het een goede TV is... en toevallig werk ik bij een bekende elektronica zaak in m'n vrije tijd, dus wie ben jij om te gaan zeggen dat ik "beter ff nix kan schrijven"
    Tss

Laatst bewerkt: 27 jan 2004
  9. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Als jij bij een electronica zaak werkt dan ken je die TV toch ook en dan heb je uiteraard ook iets zinnigs over die TV te melden. Maar dat is wat anders dan "Ik heb geen ervaringen met LG".

Twee mogelijkheden:

Als je zo'n ding in de winkel hebt staan dan weet je er iets van en heb je er ook ervaring mee en dan wordt je gewaardeerde mening op prijs gesteld, lijkt me.

Als je zo'n ding nog nooit gezien hebt dan weet je niet waar je over schrijft, heb je er geen ervaring mee en dan kun je je fantastieverhalen beter niet schrijven, lijkt me.

Is dat nou zo raar? Of heb ik iets verkeerd gezien?

Wie ben ik? Ik ben een member die het op prijs stelt als je schrijft wat je weet en die het op prijs stelt als mensen die het niet weten ook niet schrijven dat iets goed of slecht is.

Ondertussen heb jij nog steeds niet geschreven of je ueberhaupt zo'n ding ooit in je leven gezien hebt, dus weet ik nog steeds niet of je mening meer waard is dan "Ik heb er geen ervaring mee". :confused:

Jouw post klinkt als "Ik heb Links 2004 nog nooit gezien maar dat is een supercoole game". Het is toch niet gek als iemand daar commentaar op geeft?

Tss...

Overigens wel een leuke post van je: "... toevallig werk ik [...] in mijn vrije tijd..." Hihihi...

10. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1

:confused: . Als je zelf geen ervaring met een tv hebt kan je toch wel weten of die tv goed is of niet. Ik weet bijvoorbeeld dat PGR2 een goed spel is maar ik heb er geen ervaring mee. Je kan toch reviews lezen of van andere mensen horen of iets goed is of niet. Dus dat kan je best schrijven dan. En ik zelf zou het ook prettig vinden als ik van andere mensen hoor of iets goed is of niet, dan weet ik wat ik koop. En Eleven zegt dat hij erg tevreden is met die tv, het was dus waar wat Nielsracing zei8) .

11. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1

Zoals je had kunnen lezen in de thread hadden Cole Trickle & Black Hawk al gezegd dat LG de beeldbuizen etc. gebruiken van verschillende "grote" fabrikanten.
    Waarom moet ik dat dan nog een keer zeggen....? Dan zou het dus een overbodige post worden.

Dus als wij die tv, dat type in de winkel hebben staan... dan heb ik er ervaring mee????? We verkopen 10tallen zo niet 100tallen soorten en type tv's dus ik ga echt niet de mensen thuis opbellen die bij ons een tv hebben gekocht en vragen: "Goh meneer de Vries, hoe bevalt de TV van LG type xxx"....

Zoals ik al zei, LG is een goed merk, we krijgen niet vaak die dingen terug voor reparaties e.d.

Dus voor de duidelijkheid, zoals ik al zei, LG is een goed merk, dus kan je gerust kopen. Alleen met dat type heb ik zelf geen ervaring omdat we thuis andere tv's hebben...

Ik denk dat we nog wel eeuwig verder kunnen discussieren maar dit gaat volgens mij ten koste van waar deze thread voor is bedoeld.

EDIT:
    Ik bedoel naast m'n studie...:+
    p.s. Hoofddorp_O_ ;)

Laatst bewerkt: 27 jan 2004
  12. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Ok, ik geef me gewonnen. :+

@nielsracing: Als jij die dingen verkoopt, al is het maar als part-timer, dan heb je er juist veel meer ervaring mee dan elk ander (omdat jij met veel meer LG bezitters in kontakt komt dan die ander die maximaal één zo'n ding heeft, en dat toevallig een heel goede of juist een heel slechte zijn). Dan vind ik jouw mening juist veel waardevoller dan die van iemand "die het van iemand anders gehoord heeft of ergens gelezen heeft".

13. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Ja oke, ik begrijp 't, je hebt daar een punt.
    Maarja, hij heeft 'm al gekocht, dus mijn mening over LG doet er niet meer toe;)

Deel Deze Pagina