Nah, het is gewoon zo. Die gasten denken dat ze goed zijn, maar hun trickshots zijn crap. Ik ken wat mensen die deze faalhazen makkelijk kunnen ownen.
Ik speel niet competitive, maar ik ben sowieso beter in trickshots en misschien beter in quickscopen. Waarschijnlijk zijn dit gewoon van die SOH Pro spammende gastjes, die denken dat ze goed zijn. Toevallig weet ik wat mensen die écht goed zijn, dus ga maar niet op mij haten.
Wie zijn goed dan? Waarschijnlijk verneder ik jouw vrienden die écht goed zijn als ik met één hand speel, dus ga aub weg met die praatjes van je.
En ik ben de paus jij en je vriendjes weten waarschijnlijk niet eens wat DE is omdat je te druk bent met BO clips van de theather mode te uploaden LOL
Wow, wat ben jij grappig! -.- Die gast is fucking beest en ik upload clips die mensen voor mij recorden en theater mode totdat ik mijn pvr kan kopen... Dus hjb maar
Ooeehhh, wat een dikke digitale penissen hebben jullie allemaal zeg. Maar goed dat ik noob ben. Hoe is het met LG? Al een beetje leden erbij?
1. Hoe weet jij dat hij top20 van EU staat met zijn clan? Inderdaad, dat weet je dus niet. Ik hoop niet dat je naar leaderboards kijkt want dan ben je echt een retard/joke. 2. Top 20 van EU is een eitje voor mij. 3. Wat zijn hun LAN/Online placements? 4. Get on my level. 5. Lukt je niet. Edit: 6. Nog nooit van "Vuhs" gehoord, het is dus heeeeeeeeeel onwaarschijnlijk dat hij enigzins in de buurt komt van mijn level. 7. Ik ga geen randys adden.
Geef me één reden waarom ik mad zou moeten zijn? Inderdaad, die is er niet. Ga maar lekker oefenen op CoD dan kom je misschien ooit nog in de buurt van de top 20 van EU, de echte top 20 en niet de zogenaamde top 20 waar die idiote vriend van je mee patst.
toch altijd vet om te zien dat recruiten hier altijd op ruzies uit draaid En stop toch is met mensen noobs te noemen aan de hand van een filmpje of van zeggen. Speel tegen elkaar dan weet je het pas... Zo lastig is het niet.
hahahah kijk even een week niet op mijn forum en er is gelijk ruzie hhahaha maar die gozer moet echt ze bek houden wij verslaan hem zoizo ik alles en ik heb een HD pvr gekocht dus shut up