liedje: zinloos

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door halo nerd, 17 okt 2004.

1. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    heey mensen

ik zat gister avond TV te kijken en toen hoorde ik een liedje genaamd ZINLOOS (het liedje gaat over zinloos geweld) ik zat hem te luisteren en het deed me wel wat bij me dus ik /Mod rende naar de winkel als een gek, en betaalde er snel 5 euro voor en heb hem al heel wat keren geluisterd in het begin zongen ze ook over daniel van gotom (die woonde vlakbij)

wat vinden jullie van dit nummer ?

en vinden jullie het goed dat er zoon liedje gemaakt is ?

greeetz halo nerd

Laatst bewerkt door een moderator: 17 okt 2004
  2. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Vind het wel een mooi nummer,
    en ook wel goed dat er vanuit de muziekwereld wat aandacht komt voor deze toch wel lastige kwestei

3. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Echt goed dat ze hier een boodschap aan de maatschappij geven. Het nummer zelf vind ik nie zo (niet mijn smaak), maar de boodschap vind ik meer dan OK...

4. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Kvind het prima dat die stomme RnB & hiphop losers ook een beetje proberen de wereld te verbeteren, eerst die Ali B met zn warchild nu deze lange frans enzo, maar toch... Ik heb zo het gevoel dat ze het wel doen voor het bekend worden.. Als je snapt wat ik bedoel.
    Edit: Grappig modaanpassing btw! :p

Laatst bewerkt: 17 okt 2004
  5. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Hmmm... Tsjah, Lange Frans, Baas B... Vindt het maar een stelletje losers... Eerst zitten ze andere MC's te dissen en te bedreigen nu gaan ze een nummer tegen zinloos geweld uitbrengen? Beetje vreemd. Verder wel redelijk maar als een nummer over zinloos gewel gaat hoeft het nog niet goed te zijn. Dat van Ali B en Marco Borsato vindt ik uniek vanwege de twee styles, maar Lange Frans en Baas B vink niks!

6. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    rolorob.. je zou me een groot plezier doen als je je bericht edit en of met argumenten komen dat rnb en hiphop door losers wordt gemaakt en waarom je het zo generaliserend moet brengen.. Jij wordt ooit nog wel eens een prima racist (als je het nu niet al bent).. En ikraad je aan wat van the gift of gab, mos def, talib kweli of common gaat luisteren.. Als je uberhaupt de teksten kunt verstaan en ook nog eens begrijpen..

7. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    goed nummer

8. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Zowel het lied als de tekst zitten goed in elkaar :)

9. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Mee eens.. ze kunnen ook niet echt goed spitten. Ali B vind ik beter, wat oprechter en eerlijker.. Maar hij moet niet te tof gaan liggen doen vind ik..

10. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind die hele scéne met al die trieste bijverschijnselen triest, van die mensen die zonodig een petje op moeten doen met een zakdoek op hun hoofd ofzo, ik vind het niks, ben geen rascist, volg alleen de massa niet. Want het is echt een massa-gebeuren geworden, hiphop, ineens vind iedereen het tof... Ik vind het daarentegen wel prima van ali b met marco borsato voor warchild, prima actie, vooral omdat ze zo populair zijn. Maar dat wil niet zeggen dat ik ze gelijk ook tof vind.

11. TheWalrus

TheWalrus Guest

De beat is heel goed, ik vraag me af waarop ze hem hebben gebaseerd. Zal het ene originele melodie zijn? De beat heeft in mijn optiek een onnederlands karakter en is muzikaal verantwoord, helemaal in vergelijking met de gemiddelde plaat in de charts.

Het tekstuele gedeelte vind ik wat minder, slachtoffers helden noemen, stille tochten. Een aantal van de genoemde mensen waren zelf nogal randfiguren, daarbij halen stille tochten niks uit en is een bijna identieke boodschap uitgezonden door Marianne Weber , De Kast en andere Nederlandse artiesten..... Een kritische blik en relativering vind ik altijd leuker.... ;)

Laatst bewerkt door een moderator: 17 okt 2004
  12. arrepar

arrepar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn jullie allemaal tegen zinloos geweld dan????

P.S.
    :p was van jensen daar was lange frans te gast!! Jensen is da BOM :p
    2 P.S. ik kende dat nummer al een half jaar ofzo beetje vreemd dat die nu nog wordt uitgebracht maarja

13. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    WTF, ben jij voor dan? :eek: Tuurlijk ben je tegen zinloos geweld, je gaat toch niet zomaar een willekeurig iemand met een groep in elkaar slaan?

14. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0

ben jij ervoor dan :{

15. arrepar

arrepar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yo lees eronder dan sukkeltje er staat toch dat was van jensen !!!
    he nie zo snel mensen oordelen he!!!!:p
    het was een grap van JENSEN!!

16. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1

dit nummer was er al veeeeeeeel eerder als de combi met ali b en marco borsato, het is alleen ook veel later uitgebracht.

en ja ik vind het een goed nummer, toen ik hem voor het eerst luisterde begon ik al een beetje mee te neurien, en na een paar keer mee te zingen en toen begon ik de tekst egt helemaal te begrijpen nu ken ik hem helemaal uit me hoofd, en het doet me soms toch egt wel 2x laten nadenken als ik iets doe. goed nummer.

17. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind de boodschap die het lied geeft, goed zal overkomen denk ik. Het liedje is niet egt mijn smaak maar het zit toch wel goed ik elkaar.

@arrepar: Ik snap niet dat je het raar vind dat mensen tegen zinloos geweld zijn, ik hoop voor je dat je hier niet mee bedoeld dat je voor bent:mad:

18. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Doe eens rustig man.

Ach, men ziet een kansje om een hit te maken, en pakken deze.

19. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ook mee eens. Moet je voor de gein is luisteren naar wat die gasten 'zingen' in de straatremixes... dat is ongeveer het tegenovergestelde van dit nr. |:-

20. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Alsof er iemand voor zinloos geweld kan zijn. Ten minste, dat lijkt me een heel erg weinig voorkomende mening.

Deel Deze Pagina