1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lieve redacteuren

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Bos, 12 mrt 2003.

1. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk dat dit heel erg zal helpen. Gewoon doorlezen, en de meest opvallende fouten kan je zo verbeteren.

2. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en als je het via word doet kan je eff de spelling- en grammaticacontrole doen;)

3. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ik maak mijn posts altijd in Word en haal op die manier de spellingsfouten er al uit en de meeste grammaticafouten vist Word er ook voor me uit. Zelf ben ik ook een Nederlands bitch en ben heel kritisch wat grammatica en spelling betreft. Ik ben een half uur ijverig bezig geweest om Mirik's Splinter Cell review te verbeteren... :cool: Maar inderdaad, af en toe staan er toch nog foutjes in en als ik ze achteraf nog tegenkom dan verbeter ik ze direct.

4. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Nog maar een keer: Voorbeeld? Want zo kunnen we er niet echt super veel mee.

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ach man, ik zie de spelfouten constant voorbij komen. Niet in elk bericht, maar ze zijn er wel en met gewoon één keer doorlezen haal je ze er gewoon uit.

6. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Soms, vaak ook niet, ik check mijn posts nadat ik ze post altijd met word en die haalt ook niet alles eruit merk ik. Je leest er gewoon heel erg snel overheen.

Als we gewoon elkaar helpen en als we een fout zien die eruit halen. Ik haal ze er iig altijd uit bij iedereen als ik ze zie :confused:

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    True, maar soms zie ik ook gewoon opmaak fouten, dan denk ik ook van *slik* :{ die jongen heeft zijn post helemaaal niet doorgelezen :cool:

8. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    tja zou niet moeten gebeuren :-o inderdaad

9. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    In die Sega GT 2002 review zitten trouwens veel ''dt'' fouten, whoopie :cool:

10. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar als de teksten nog leesbaar zijn en niet zoals in sms taal dan vind ik het goed:D:D:D

11. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Offtopic! Slotje erop
    :9

/mod Dat is niet aan jou om te bepalen!

Gewijzigd door DwD

Deel Deze Pagina