Of COD4, het level All Ghillied Up, dat is het beste level wat ik ooit heb gespeeld.Echt prachtig met het infiltreren en vervolgens die gast omleggen
Condemned: Level met al die Poppen. Loop je door zon oud winkelcentrum vol met paspoppen her en der, Valt je lamp uit. doe je hem aan staan al die paspoppen ineens om je heen. Geweldige Freaky shit. Duke Nukem 3d 2e level Red light district. Wat een vet spel was dat zeg.......Alles klopte aan dat spel(voor die tijd).
OH!! Ja maar ik vond heel Bioshock wat hebben! Gewoon alles aan dat spel klopte ook!! Super!! En Gears of war dat je ondergronds die grote spin tegenkomt, dat was gewoon echt wow
1: Al ghillied up (cod4) 2:Ninja gaiden de eerste keer uitspelen 3:Chansaw dude uit RE4 4: De charme van Guitar hero ontdekken! En nog veel meer...
Oblivion: als je het spel nog nooit gespeeld heb en in een keer die gate voor je neus ziet staan Fable: ook als je het nog nooit heb gedaan en in darkwood forest terecht komt, als je met die traders mee moet EDIT: toen ik voor het eerst zon grote xbox controller in mijn hand had, die nog lekker nieuw rook *hmmm* en de demo van halo combat evolved deed, level 4 dat eiland.
zelfde hier , deed dat met nog 2 vrienden en we hebben ons kapot gelachen elke keer dat het mislukte of dat de een net pleurde , binnenkort weer doen
Oblivion: Als je voor de eerste keer de dungeon uitkomt, en dan weet je niet waar je heen moet gaan en wat je moet gaan doen
World of Warcraft: na maanden van oefenen en oefenen met het gilde eindelijk Ragnaros downen en Molten Core voor het eerst clearen. Niet te vergelijken met een gemiddelde game; meestal zit je alleen te genieten, en nu hoor je 39 mensen door de Teamspeak juichen. Was echt heel erg vet.
Je had zo'n Race Level in NFS 2 erges in duitsland waar je langs een pretpark Kinderwelt kwam,en bij iedere keer dat je voorbij reed hoorde je zo'n blij kinderdeuntje en als je wegreed ervan begon het weer te Rocken met scheurende Gitaren
Er is voor mij maar 1 echt ultiem game moment: Het einde van de Halo trilogie, echt, ik kreeg bijna tranen in m'n ogen!
wauw, gamers met een hart.. lievelingslevel is denk ik die van cod2 dat je die berg moet overnemen. wanneer je de duitser hebt verdreven en dan de geallieerde vliegtuigen over ziet komen.
snap wat je bedoelt, maar je moet het zo zien, in het tuincentrum zijn er nog genoeg tuinkabouters, maja, niet hetzelfde, er is maar 1 harry....
Ico gewoon het hele spele met dat blinde meisje aan je hand. De bossfights en hele setting van Shadow of the Colossus. Denk dat ik ze binnekort maar weer in me ps2 stop