1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lievelings level (moment) uit een game.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 19 jul 2007.

1. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    Eerste missie op CoD4 Puur Goud \o/

2. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    Bioshock.. als je Andrew Ryan een paar klappen geef met die golfclub :9

3. aaron88

aaron88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of COD4, het level All Ghillied Up, dat is het beste level wat ik ooit heb gespeeld:thumbs:.Echt prachtig met het infiltreren en vervolgens die gast omleggen_O_

4. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    Condemned: Level met al die Poppen.
    Loop je door zon oud winkelcentrum vol met paspoppen her en der, Valt je lamp uit. doe je hem aan staan al die paspoppen ineens om je heen. Geweldige Freaky shit.

Duke Nukem 3d 2e level
    Red light district. Wat een vet spel was dat zeg.......Alles klopte aan dat spel(voor die tijd).

Laatst bewerkt: 11 nov 2007
  5. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    OH!! Ja maar ik vond heel Bioshock wat hebben! Gewoon alles aan dat spel klopte ook!! Super!! En Gears of war dat je ondergronds die grote spin tegenkomt, dat was gewoon echt wow

6. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    1: Al ghillied up (cod4)

2:Ninja gaiden de eerste keer uitspelen

3:Chansaw dude uit RE4

4: De charme van Guitar hero ontdekken!

En nog veel meer...

7. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Oblivion: als je het spel nog nooit gespeeld heb en in een keer die gate voor je neus ziet staan _O_

Fable:
    ook als je het nog nooit heb gedaan en in darkwood forest terecht komt, als je met die traders mee moet :cool:

EDIT: toen ik voor het eerst zon grote xbox controller in mijn hand had, die nog lekker nieuw rook *hmmm* en de demo van halo combat evolved deed, level 4 dat eiland.
    :D:D:D

Laatst bewerkt: 11 nov 2007
  8. D-uke

D-uke Guest

zelfde hier , deed dat met nog 2 vrienden en we hebben ons kapot gelachen elke keer dat het mislukte of dat de een net pleurde , binnenkort weer doen }:]

9. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kotOR I, het stukje dat je gastje ontdekt dat 'ie Revan is, meesterlijk gewoon.

10. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Zelda : Ocrina of Time, in dat begin bos ... dat Liedje ruist nog steeds door me hoofd

11. Drogba

Drogba Guest

Haha inderdaad, ik speelde het met 3 maten we kwamen niet meer bij van het lachen

Laatst bewerkt door een moderator: 12 nov 2007
  12. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oblivion: Als je voor de eerste keer de dungeon uitkomt, en dan weet je niet waar je heen moet gaan en wat je moet gaan doen:D

13. Arrahant

Arrahant Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    World of Warcraft: na maanden van oefenen en oefenen met het gilde eindelijk Ragnaros downen en Molten Core voor het eerst clearen.
    Niet te vergelijken met een gemiddelde game; meestal zit je alleen te genieten, en nu hoor je 39 mensen door de Teamspeak juichen. Was echt heel erg vet.

14. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.368
    Sniperlevel call of duty 4.
    De laatste slow motion scene in cod4

15. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Je had zo'n Race Level in NFS 2 erges in duitsland waar je langs een pretpark Kinderwelt kwam,en bij iedere keer dat je voorbij reed hoorde je zo'n blij kinderdeuntje en als je wegreed ervan begon het weer te Rocken met scheurende Gitaren:)

16. Ariebaa NL

Ariebaa NL Feel Free

Leuk Bevonden:
    0
    Er is voor mij maar 1 echt ultiem game moment: Het einde van de Halo trilogie, echt, ik kreeg bijna tranen in m'n ogen!_O_:thumbs:

17. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    einde van half life 2: episode 2......:mad: bijna tranen in me ogen

18. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    wauw, gamers met een hart..

lievelingslevel is denk ik die van cod2 dat je die berg moet overnemen. wanneer je de duitser hebt verdreven en dan de geallieerde vliegtuigen over ziet komen.

19. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    snap wat je bedoelt, maar je moet het zo zien, in het tuincentrum zijn er nog genoeg tuinkabouters, maja, niet hetzelfde, er is maar 1 harry....

20. Soulja

Soulja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ico gewoon het hele spele met dat blinde meisje aan je hand. De bossfights en hele setting van Shadow of the Colossus. Denk dat ik ze binnekort maar weer in me ps2 stop

Deel Deze Pagina