dat was idd wel vet. ik vond het bij dat spel ook altijd gaaf dat als je bijna dood was dat alles in slowmotion ging, geeft een goeie sfeer aan het spel beetje dramatisch of zo.
Zo'n beetje de hele game Zelda Ocarina of Time.. Wat een ervaring was dat, nooit meer zoiets meegemaakt. Toch een van de hoogtepunten was het eindfilmpje: [yt]ge8zd1ZR-hc[/yt]
Oja, Zelda! Dat kan ik me ook nog heel goed herinneren, dat je voor het eerst op Hyrule Field kwam. Dat duurde bij mij zowiezo al een maand, want dit was één van m'n eerste games. Maar dat vond ik echt te gek, zo'n grote wereld. Net als bij Oblivion, als je uit dat riool komt. Echt prachtig!
dat deel van the darkness helemaal in het begin dat The darkness zichzelf toont. prachtig als hij die mense gruwelijk afmaakt. En het stukje met Jenny is ook erg mooi gemaakt Keivette single player alleen multiplayer sucks met de giga lags...
Hotel Hell in Duke Nukem 3d en dan naar het 'geheime' level als je naar het einde gaat achter zo'n waterval bij het zwembad. Geweldig toen ik dat vond Top spel was dat.
Vroegah toen je in Commander Keen (5 geloof ik) die grote groene vogels met knuppels doodschoot, dát vond ik pas vet Ik hoop echt dat ze van Keen nog een Arcadegame gaan maken...
Ik vond bij final fantasy 7 die scene tof dat je uit Shinra HQ komt. Cloud op de motor en de rest in de pickup. Ander moment wat ik heel vet vond zijn een aantal cutscene uit devil may cry. Die zijn zo leuk gedaan.
Rayman 2: The Great Escape. Op het einde, dat ik dacht dat Rayman dood was, de tranen stonden me in de ogen.
halo 1 toen ik in het level halo begon was wel een gaaf moment wat ik niet echt gouw meer vergeet. en mun bek viel ook open bij het intro filmpje van ninja gaiden, en veder zater nog heel veel wow momenten in dat spel
1e keer inloggen in World of Warcraft gaf ook een wow moment. Wat zeg ik, de hele eerste dag dat ik het speelde voelde als iets totaal nieuws en zo immens groot voor 1 spel (eerste MMO die ik speelde)
Eerste keer dat ik een grootschalig pvp gevecht aanshouwde was geniaal. Ik was zelf lvl 37 en heb me verstopt in een schuur terwijl buiten 160 man elkaar stond af te maken haha. Was in de Hillsbrand foothills.
Lievelings level: Saving Private Smith uit de game Commandos 2. Damn, dat was de shit. Ik denk dat mijn lievelingsmoment ook het moment was dat ik die game opstartte.. _0_. Runnerup: splitscreen multiplayer mayhem met Goldeneye (N64). Ook geniaal was de eindbaas in Return to Castle Wolfenstein, heb de hele kamer doorgerend toen ik die fucker had. Als ik puur over x360 momenten praat, is de eerste keer dat je in Assassin's Creed bij Damascus komt.. Schitterend!
Goldeneye - level Complex. Dit was te vet! Oldskool Vier tv's, vier man, en elke tv afgeplakt met vuilniszakken geen radar en 12 uur non stop knallen. favo karakter die kleine chinees. Vetste level xbox rainbow six. Airport en warehouse.
Ik heb in DMC 4 toch ook wel een paar mooie momentjes gehad waar ik met een dikke smile zat Zal ze niet vertellen ivm met spoilers maar denk dat er wel meer zijn hier die ze prachtig vonden Wat een heerlijke humor in deze game
de dag dat epona naar me toe kwam rennen in zelda the ocarina of time, ik kan er nog steeds traantjes bij wegpinken. (Klein jongetje met grote nintendo controller die roept , MAMMA!, ik heb een paard" * begint op de bank te dansen* ) tja ik kan men latere achievements natuurlijk wel noemen maar niet een moment haalt het daarbij. (voor mij dan)
2e kruistocht uitspelen in Zelda1.. maar bovenal de nachten pvp in Dark Age of Camelot.. toen frontiers nog niet uit was. Al zal veel mensen dat niets zeggen. The 4 Horsemen killen en als eerste guild in de EU de unholycrusader gedropped krijgen was ook wel erg vet ,... Moet zeggen dat Console games niet zoveel van deze momenten hebben..
Dat moment ken ik ook! Of dan uren nadenken van hoe moet je nu verder, en dan blijkt het wat heel kleins tezijn dat je over hoofd zag....En dan was je Toch wel trots op jezelf haalde je het, nu kun je alles van internet halen.