Gears of war in zijn geheel, het is echt fantastisch om helemaal niet mee te gaan met een hype, gewoon helemaal geen trailers etc. gaan kijken, maar gewoon in 1x het echte spel spelen. Dan heb je geen gekke verwachtigen, en als het spel dan zo briljant blijkt te zijn in alle opzichten, is dat echt een top ervaring! Multiplayer is nog steeds super!
De grot in Final Fantasy 7 waar je de fire GF leert te sumonnen zo'n bruut moment zeg *denkt terug aan dat moment toen ie amper 11 was en dat zag*
Ik denk toch wel heel Fable. Ohhh die sfeer is echt nooit verbeterd in elk spel. Heerlijk gewoon je kreeg het gewoon warm van de zon die in het spel brande. Kan niet wachten op deel 2. Verder vond ik het moment dat Kim werd gedood in Gears ook echt een van de mooiste cut-scenes in een spel. En toen ik voor het eerst een paar mensen vermoorde in Brothers in Arms. De granaten klonken zo heerlijk en alles was zo realistisch.
ik heb zo veel goede momenten en dat is vooral vroeger toen ik bij mijn neef sega 16bit speelde van smorgens tot in de middag...en dan noem ik ff 1 spel ik hoop dat jullie die kennen:BIO HAZARD BATTLE met z'n 2en dat is de shit ik hoop da ze die spel op live arcade gooien dan word ik pas echt blij hahhaha meesterlijk spel iemand hier ooit gespeeld vroeger????? http://en.wikipedia.org/wiki/Bio-Hazard_Battle http://nl.youtube.com/watch?v=Zvy7EQQxnPU 1 van de beste 2D shooters vind ik dan............
All Ghillied Up in CoD 4 . Ik wou gewoon zelf mijn adem inhouden toen ik langs de mannetjes en tanks moest kruipen.
Assassins Creed... Het eerste uitzicht op Jerusalem! Assassins Creed... De Leap of Faith van de kathedraal in Acre. CoD4, de hele singel-player... Het is dat ie zo kort was.
Heel Panzer Dragoon Orta Het enige spel waar de bazen fantastisch zijn om tegen te spelen Heerlijke gameplay, heerlijke muziek
Mile high club in 3 pogingen gehaald bij CoD 4 veteran. Meesterlijk lvl. Net zoals All Ghillied Up level , dies ook super vet !
Een geniaal moment vond ik ook uit BioShock.. de eerste x toen ik mensen kon executeren was echt geniaal gevoel En de sfeer in dat spel is ook geniaal gewoon..
van call o duty 4, weet niet hoe het level heet maar dat je met dat vliegtuig leker hoog vliegt en al die mannetjes lekker kan afknallen. in cod4 zitten trouwens wel heel veel woowww momenten naar mijn mening