Iemand nog een idee hoe je die game op de pc kan spelen? en zo ja waar dan Heb hem nog toen de gamecube was ook geprobeerd uit te spelen! Was wel wat minder dan toen op de nintendo 64 maar hij blijf gewoon echt super moet ik toegeven!! Counterstrike...echt niks anders
Uhm... best veel dingen zijn mijn eigenlijk bijgebleven. De meest memorabele: Super Mario Bros. op mijn SNES Pokemon Blue op de allereerste gameboy Rollercoaster tycoon SSX op de Ps2 En de meeste 'recente' (halfjaar geleden ofzo, maargoed): BIOSHOCK! Die hele game is gewoon geweldig. De sfeer die je gewoon voelt als je daar rondloopt, het hele verhaal, elektriciteit uit je hand schieten, splicers een headshot geven met je crossbow, de uitspraken van Adrew Ryan... Geweldig gewoon. I am Andrew Ryan, and I'm here to ask you a question. Is a man not entitled to the sweat of his brow? 'No!' says the man in Washington, 'It belongs to the poor.' 'No!' says the man in the Vatican, 'It belongs to God.' 'No!' says the man in Moscow, 'It belongs to everyone.' I rejected those answers; instead, I chose something different. I chose the impossible. I chose... Rapture, a city where the artist would not fear the censor, where the scientist would not be bound by petty morality, Where the great would not be constrained by the small! And with the sweat of your brow, Rapture can become your city as well. Hulde
- Missie All Ghillied Up in Cod4 - Lance afmaken in GTA Vice City - M'n eerste exploded head in fallout 3 - Het moment dat je uit de sewers in oblivion loopt. - de Suzuki pikes peak in Gran turismo 2 je helemaal kapot sparen voor die bak. vrij nutteloos ding maar hij ging ziekelijk hard.
MIjn beste moment was denk ik portal, het companioncube level [psst zelda can je spelen door een emulator te downloaden(bv. Project 64) en dan met emuparadise ofzo de ROM te downloaden, vervolgens ROM laden in emulator en spelen maar(dit werkt alleen bij oude games en het is wel zo netjes om dit alleen te doen als je die dingen oook zelf ooit eens hebt gekocht)
Heilig Net als je de zon op ziet gaan bij Lake Hylia of als je de eerste keer Zora's Domain binnenkomt.. onbeschrijvelijk..
Inderdaad, ook al vind ik het Lake Hylia van Twilight Princess minstens net zo cool. Die is echt episch met die grote brug eroverheen. Zora's Domain is legendarisch, dat ik die vergeten was. Die muziek alleen al
De intro van Kingdom Hearts vond ik ook echt zeer prachtig, wow. : Die hele game is wow Net als het einde, prachtig.
Ninja Gaiden (Black): Laatste Chapter: Die boss die 3 x veranderd Muray blijkt de "bad-guy" te zijn, daar komt gelijk die transformatie bij.
Einde van Halo 2 Nee, in Fallout 3 zat een vet open-bek moment. Ik moest naar Rivet City toe via een paar metrostations. Toen ik het laatste metrostation uitliep zag ik Rivet City. Ik dacht een kleine 'settlement' te zien. Dat bleek wel anders. Op een grote HDTV ziet het er echt spectaculair uit!
Alle bovenstaande momenten van Zelda. Het moment dat ik voor het eerst de pokemon league op pokemon yellow uitspeel. het einde van het op 1 na laatste lvl van CoD 3. Het moment dat Tetra in Zelda verandert in Zelda The Wind Waker, het moment dat je eindelijk the hero of the winds bent. toen ik zelda Links Awakening had uitgespeeld. Me 120ste ster bij Mario 64 was ook geweldig. Ik moest de 100 muntjes halen, toen ik op 99 muntjes stond stond ik op het schip bij dat ene level in de lucht waar je op een bewegend platform zit. Ik stond dus bovenaan het lvl op een schip en ik zag nergens een muntje, ik kon er eigenlijk niet af maar moest dus springen van het schip. Ik maak een verre sprong van 30 meter en land precies bij een platform waar ik aan blijf hangen en me 100ste muntje pak
de battle met Meta-Ridley uit Metroid Prime. blijft nog steeds 1 van de beste battles:b: Metroid Prime - Meta Ridley en de cutscene tussen Nero en Dante van Devil may Cry 4 Devil May Cry 4 - Nero vs Dante (Extended )
Ik vergeet trouwens het begin stuk van Fallout 3, het hele stuk in Vault 101. Vond het echt enorm tof, van het begin tot het eind. Vond het ook niet echt leuk om er uit te gaan, was er liever ingebleven.