Toen ik voor het eerst World of Warcraft speelde was ook wel een memorabel moment. Op gegeven moment kwam er een reusachtig ding op een soort dino aanrijden, stapte af en maakte me in een paar slagen af. Geen idee wat mij overkwam. Achteraf was dat dus een Tauren Warrior op een mount. En het moment dat ik na máánden dagenlang grinden de Winterspring Mount kreeg. Heb er destijds een video van gemaakt, maar ben bang dat die op mijn oude pc staat.
Toen ik er achter kwam dat je ook vrij kon rijden in Driver 1. Was nog klein en die kut begin level in die garage is nog steeds een nachtmerrie. Wat was ik blij dat ik rond kon rijden in San Francisco. Hele middag avond non stop gespeeld.
Contra 3/Super Probotector Vroeger helemaal grijs gespeeld.:b: Blijft 1 van de tofste en moeilijkste games op de Snes.. Vooral de bosses waren tof. Goeie oude tijd Contra 3 ---The Alien Wars Boss Run {hard}
Me 2de clubmatch bij FIFA 09 is ongeveer me favorite footy moment, we speelden met het xbw team met zijn 8en ofzo, en iedereen gebruikte de pro camera, toen gaf Rigosong een voorzet en scoorde ik me eerste omhaal vanaf 20 meter met Raul. We gingen allemaal door de headset schreeuwen en allemaal achter elkaar aan rennen (juichend in het spel)
Haha ik had precies hetzelfde. Als klein jochie op je ps1 aan het pielen met driver. Volgens mij had ik vooral moeite met achteruit rijden en dan iets met de handrem The good old times
Favo moment is voor mij absoluut van WoW eindelijk nefarian downen met 40 man in BlackWing Lair. God daar wipten we vaak op zeg! En toen eindelijk halen! 40 man op ventrillo juichen en schreeuwen! prachtig!
Dat was inderdaad ook prachtig! Absoluut hoogtepunt. 06/06/06 was dat voor mij. (Ziek dat ik dat nog weet. Maar komt door 666 )
Een van mijn favoriete momenten was wel Ace Combat 4 uitspelen op alle moeilijkheidsgraden. Very Easy Easy Medium Hard Expert ACE Die laatste kostte godsgruwelijk veel moeite, heb het een tijd laten liggen, maar uiteindelijk toch gehaald. Toen ik op ACE klaar was met de game was echt elke graad een eitje. Heerlijk, zo'n game leer je na een tijd echt helemaal uit je kop.
De eerste keer dat ik mp_beach speelde in Return to Castle Wolfenstein. Was de eerste keer dat ik echt een shooter online ging spelen (007:Nightfire tel ik niet mee, ook al was die ook echt vet).
Inderdaad, dat cartoon stijltje die XII had was ook super tof . Ook vaak tegen bots gespeeld met een vriend .
2 die zo bij me opkomen. God of War III begin (Poseidon ) edit: En de Chronos bossfight! [yt]YxHk3esxis8[/yt] Suicide Mission Mass Effect 2. Epic. Vooral die laatste cutscene omdat je weet dat alles kan gebeuren; heb ik wel de goede keuzes gemaakt? Wie overleeft het? Dat icm awesome cutscenes en muziek [yt]VTsD2FjmLsw[/yt]
Deze is de meeste epische game EVER, vooral dit chapter: [yt]rKlD3wCFHcE[/yt] En wat vond ik deze baas een Bitch, niet zo moeilijk. Maar hij bleef maar transformeren in nieuw [yt]TDwyuuwjt-Q[/yt]
Als ik maar 1 game ervaring mocht kiezen die ik voor altijd bij mij zou willen houden. Deze dan, prachtig, wat een avontuur was dit. Zelden zo betrokken geweest bij en genoten van.. Toen ik jaren later een remake hiervan speelde was het nog net zo ownage. Unreal dus, en de opening gaf mij altijd al de rillingen, het beste moment eigenlijk.
Sowieso het moment dat je in Halo CE na het eerste level geland bent op halo met je reddingsschip. Ik speelde namelijk mn eerste playtrough meteen op legendary (misschien niet zo slim) en ik had uren gedaan over level 1. Toen begon het level, je hele crew dood. Liep ik naar buiten zag je een gigantisch landschap voor je, ik dacht; zit ik nou op een ring? Vervolgens cortana: Covenant is inbound. Op legendary waren ze zo ziek sterk dat ik meteen bang werd en over de brug vluchte haha, helaas onderschepte 2 banshees me