dat zijn niet echt momenten
ik heb er zelf echt zoveel!
- eerst collosus van shadow of the collossus
- de eindscene van mgs 2
- de eerste grote cutscene van persona 3
- de cutscene van FFIX in dat dorp dat alles versteent
- de eerste keer dat ik call of duty 2 opstarte op mijn net nieuwe 360, wow wat een graphics
mijn allerbijzonderste is echt een hele vage overigens, ik denk dat ik hiermee wel de meest bijzondere omschrijving heb. 1 probleem, ik weet het spel niet meer
ik had toen een ps1 en speelde daar 1 of andere maffe 2d fighter echt helemaal kapot op. Langste combo wat ik daar ooit mee had: 8
echter nu was de setting wat anders: mijn vriendin lag te bevallen terwijl ik het spel speelde
Verder niet heel raar want we waren gewoon thuis, iets van 6 uur onderweg en mijn vader en moeder waren er en de moeder van mijn vriendin (dit was 199
. De slaapkamer was wat vol (we wisselden af wie bij haar zat) dus ik ging even gamen.
Ik start het spel op en tegen het einde van de eerste ronde doet mijn mannetje echt de meest gestoorde combo ooit, een string van attacks van hier tot en met Tokio en ik kwam uiteindelijk op 60 hits ofzo. Ik zat met mijn bek open van verbazing te kijken naar mijn scherm 'wtf just happenen!?!' Maar goed het was verder niet echt het moment om dat te bespreken oid. Wat het juist mijn memorabele game-moment ooit maakte
zo'n 8 uur later werd ik de trotse vader van een zoon en ja daar was ik gewoon bij (even de flauwe grappen voor zijn). Een navelstreng doorknippen is trouwens ook een bizar moment maar heeft weer minder met gamen te maken
Klik om te vergroten...