- Metal Gear Solid (1): -Dat als je Meryl geredt hebt, de Dr. Atacon zegt dat hij niet meegaat. -En ook de cutscene met Dr. Atacon nadat je met een heli hebt gevochten Moment waarop je RAAM op insane de laatste kogel in ze hoofd boort is ook wel erg lekker.
- Dune II Het introfilmpje waarbij de Artreides Chopper gaten in je beeldscherm schiet - Unreal Tournament Mn eerste mmmonsterkill \o/ - Gears of War De 1e keer de berzerker, rennen en gillen - Crackdown Heerlijk kloten in coop
Toen ik Gears speelde met m'n vriend en dat we er achter kwamen dat we klaar waren met dat verdraaide Burnd Rubber level. En Act 1 vind ik altijd leuk om te doen, dan is het nog lekker zonnig en licht.
Voor mij zijn er heel veel goede momenten geweest ,hier een paar; River Raid - Atari 2600 Dat ik beseft dat ik alles had uitgespeeld Turrican 2 -Amiga 500/1200 Alles wat dit spel maar ook te bieden had en de beste gamemuziek waar zelfs Halo vandaag niet aan kan tippen Golden Eye 64 Samen met me vrienden urenlang the Facility level spelen Zelda - ocarina of time Het begin van een nieuwe tijdperk in games ,en nog steeds beter dan windwaker en twilight princess bij elkaar! Halo The maw was echt spannend Halo 2 The Arbiter vond ik cool omdat ik voor het eerst met de covenant mocht spelen. De eerste echte xbox live ervaring Deus Ex -Invicible war Mijn favoriete xboxspel ,dit hele spel was voor mij een memorabele ervaring Gears of war die kettingzaag deed me voor de eerste keer echt schrikken Lost Planet Die explosies ! Ohhh zulke heerlijke explosies!! Fahrenheit Wat een game! Ik mocht eindelijk is een keer echt sex hebben Bioshock Demo De introductie van Rapture ,het meest verbluffende wereld die ik ooit heb gezien
heb er nog 1: als je de demo van bioshock heb gedownload, aan het begin in die onderduiker,zegt die gast: I rejected those answers, I chose my own, I chose the IMPOSSIBLE I chose......... raaptuRE!! en dan gaat het luik weg en zie je die verbluffende stad
dat was zeker een mooi moment, en de chainsaw, zag het voor het eerst op gameplay op een gigantisch scherm
Mijn momenten: PS2 Beyond good and Evil: Ruimte level (hele game is uber geweldig!) God of War: 3 koppige Hydra vechtlevel Xbox 360: Lost planet: ben ff de naam kwijt... die dikke rups! Gears of War: level in het herenhuis
Precies wat ik bedoel (Smart)ass ! Is a man not entitled to the sweat of his brows?... Ik ben het best wel eens met de visie van die kerel Jammer hoe het voor hem heeft uitgepakt. Maar goed voor ons gamers want er is weer veel te doen
Wat ik een super moment vindt. In de bioshock demo heb je een stuk zit zo'n little sissie in zon gast te prikken komt er iemand die dat wijf neerslaat . En dan komt bigdaddy eraan
elke x probeerde ik die little sister neer te schieten in die demo, alleen elke x was ze of te snel, of het kon niet me vingers jeuken !!