Ik zat laatst na te denken en bedacht dat ik eigenlijk GoW wel heel erg vet online vond.
Wat deze game zo anders dan andere (red: Halo) maakt, is dat teamverband cruciaal is!
Ik deed (ranked) altijd 19 rondes, en dan zit je toch al gauw 40 minuten met 3 andere gasten in een team. Dit vind ik persoonlijk veel leuker dan bij Halo, waar iedereen maar wat rondrent en knalt en hop dood en weer leven etc.
Dus mijn leukste moment is over het algemeen genomen Online GoW. Er waren natuurlijk ook kutpotte, mar die momenten dat je een 4dubbel kill maakt met een boomshot.. En iedereen veeet mogolisch in zn mic zit te gillen omdat niemand gelooft wat ie net zag. Vond ik altijd geweldig. Of hoe je samen met zn 2en tegen 2 overblijft, en dan tactisch samenspelen met wapens/posities etc. Gweldig
Waarom ik het niet meer speel weet ik nou eigenlijk ook niet, waarschijnlijk omdat ik nu Halo doe.. En AC en CoD4 straks ook alweer uitkomen.. Ach skett, het was gewoon een vette game! Op naar deeltje 2!
Edit: Is over deel 2 al wat meer bekend? Hoop wel dat het precies hetzelfde blijft, met wat vette maps erbij en natuurlijk een nieuwe singleplayer.
Klik om te vergroten...