Splinter cell CT multiplayer ( en dan tag spelen =D ) hele avond en nacht met zn 4en op 4 schermen in een kamer GOW spelen online en echt potjes hebbe nvan amper 30 seconden =D WEW WEW PPPPPPPWNAGE =D
Het verslaan van die reeks eindbazen in Enchanted Arms vond ik ook wel een magisch moment eigenlijk. Maar ook het einde van King Kong vond ik één van de betere gamemomenten.
Zoals genoemd Zelda OOT, Final Fantasy 7, en toen ik voor het eerst een liedje haalde op Hard op GH2.
Driver 2, toen ik voor het eerst uit kon stappen. En natuurlijk Vice City bij mijn nieuwe PS2, prachtige tijden.
De eerste keer dat ik Monkey Island 2 speelde (toen nog op mijn supersnelle 286 ) daarna een emmer met modder vulde waarna Guybrush Threepwood de legendarische tekst uitspreekt: "A whole bucket 'o mud, and it's mine, all mine!!" gewoon briljant!
Toen ik een nieuwe game had gekocht ehm wou spelen en de ring of death kreeg wat een moment echt ik heb me een scheur gelachen
Vaelastraz voor het eerst ownen met mijn WoW guild was ook een legendarisch moment. Ik was echt doof van het gejuich op Ventrillo. MoH AA: D-day landing, voor die tijd ongekend.
Eerste keer dat ik mijn Xbox aanzette. Was destijds mijn eerste spelcomputer. Had het Sega Pack gekocht en kreeg er dus Sega GT 2002 bij en Jet Set Radio Future. M'n mond viel open, toen ik Sega GT erin stopte. Wát een graphics! Ik werd alleen maar blijer toen ik meer en meer games ging kopen.
Halo CE Pistol shootouts Halo 2 noscopes, out br's, quadshots die lukken... Halo 3... na al die jaren eindelijk spelen Ninja Gaiden, eerst overal het gezeur van de onmogelijke Alma eindbaas horen, en dat beest vervolgens zelf in 1 poging verslaan Het oneindige gescheld in de Scarface game
Driver, was me dat een godenspel(ja ik was nog jong). Nooit wat van die missies gesnapt of gekund, gewoon na school elke dag uurtje vrij rondtoeren en tot rust komen
De laatste goal in Amped 1 gehaald, oh god wat was dat vet. Zweet op me handen, de scheldwoorden al op het puntje van me tong maar toch net halen. Dat eindfilmpje was helemaal geweldig. Half Life 2: het einde, ik kon niet geloven dat het was afgelopen, ik moest gewoon weten wat er met Alyx ging gebeuren. Het is een lievelings moment omdat een van de weinige games is die bij mij emoties kon oproepen (nee ik ging niet huilen ) Tomb Raider 1 toen de T-rex tevoorschijn kwam.