Morrowind(xbox) is bij mij nu gewoon nummer 1 ik heb splinter cell, halo, doa3 en nog een paar anderen en een heleboel games voor de pc, maar ik speel eigenlijk alleen morrowind: zooow uitgebreid, verassend, diepgaand en intelligent. alleen over de 2 zelda's ben ik even enthousiast geweest als over dit spel!!
GTA: VICE CITY! Op dit moment qua coolheid de coolste, jammer alleen van die klote graphics van een PS2, maar dit spel is verder echt vet. Alle voertuigen besturen, overal heen, super!
zwaar cool spel idd. de grpix van de ps2 zijn klote (zag ik gister, komt natuurlijk omdat ik de xbox gewend ben) ik haal hem voor de ps2 zodra die uit is!!
Lange stukken post verander je zo in -KNIP-, scheelt wat forumvervuiling, anders lees je steeds dezelfde stukken achter mekaar. Ik reageerde op jouw 'imo' vreemde top 5 aller tijden.
Grand Theft Auto, de hele serie, maar met name deel 1 en 3. Beste spel aller tijden imo: Transport Tycoon. Geniaal! Op dit moment voor de Xbox: Splintercell, voor de pc: age of mythology.
Transport Tycoon ! Dat was nog eens een spel, dat heb ik echt wel honderden uren gespeeld geloof ik. Heb een paar jaar terug nog de Deluxe versie gekocht in de winkel. Is een van de beste games van Chris Sawyer.
Ik moet het met D. Duck een zijn. Transport Tycoon is een van de beste titles ooit. Zeker voor de PC. Hoewel ik Reunion ook heel leuk vond (Origineel was op de Amiga).