1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Life maar heb geen creditcard?

Discussie in 'Games' gestart door Pandora, 12 jun 2004.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    er bestaan geen debit kaarten in europa ... je hebt een volwaardig Visa, Master of American express card nodig ... zie de centrale credit card thread ... is het antwoord een paar keer gegeven

Maestro word niet geaccepteerd door xbox live... Nieuwe Headset??? :confused:

Wat is jouw bron?

Laatst bewerkt: 15 jun 2004
  2. Pandora

Pandora Guest

Probeer creditcard.

Hallo mensen.

Ik zag een keer een reclame van een cc en daar kon je eerst 2 maanden proef en als je tevreden was kon je hem op lange termijn nemen. Dus nu was mij vraag waar kan je die cc voor kleine termijn proberen.

wie kan mij helpen, alvast bedankt

3. Pandora

Pandora Guest

Ën wolterr zei dit ook

"als je een pas van de rabobank hebt dan zit daar zoon maestro dingetje op en die worden goed gekeurt door xbox live als de nieuwe starteskitten hier in nederland zijn dan moet het mogelijk zijn om met je gewoone pin pas te betalen de niewe hadset is trouwens draad loos ook wel even vijn om te wetten"

Ik heb op mijn ABN ambro z'n ding zitten en ik heb gisteren z'n starter kit gehaald kan ik dan ook aanmelden ofniet ik heb een eurostyle pas.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nope want als je cc niet meer werkt dan word je account afgesloten

wat wolter zegt klopt niet ...echt niet ... anders had ik het wel geweten :cool:

Nogmaals Maestro werkt niet ... ik weet niet wat wolter gedronken heeft, maar ik wil dat spul niet drinken

NB ook die wireless headset komt niet in een normale starter ... heck MS heeft nog geen eens een wireless headset en controller aangekondigd ... deze zal trouwens ook nooit in een normale starter kit komen, want dan word de prijs 2x zo hoog .... Wolter heeft ook nog maar 1 post op zijn naam staan :{

Laatst bewerkt: 15 jun 2004
  5. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Handig als account stopt zodra cc niet meer geldig is,

Dan hoef je niet op te zeggen bij Xbox :p

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

Mjah ze hebben ook je adres gegevens ... ze kunnen je eventueel een rekening sturen.... eventueel kunnen ze je oude cc billen en de rekening naar je bank sturen... dus niet helemaal een zuiver antwoord

7. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    als je je aanmeld op live wordt er toch gevraagd naar de einddatum van de card. als dit minder dan een jaar is, kun je toch helemaal geen abbo nemen...

8. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Was maar een vraagje :)

9. wmdd

wmdd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar over die credit card ik mag hem van mijn oom lenen. Maar nu is zijn vraag wordt er geen geld meer afgehaalt. want ik had belooft dat alleen dat geld voor de verlenging misschien ooit eraf wordt gehaalt en verder niks. Dus mijn vraag is eigenlijk als je ergens voor moet betalen wordt dat dan aangegeven door life of niet. en gaat Microsoft wel goed met je gegevens om.

wie kan mij helpen.

10. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Nee, er wordt niets afgehaald. Behalve als jij premium (betaalde) content gaat downloaden voor bijv. PGR 2 de Paris Booster Pack.

11. wmdd

wmdd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar als het geld kost dan wordt dat toch aangegeven en dat is toch maar bij een bepaalde spellen.

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ja dan is het premium content ... volgend jaar of als je een trial hebt word er wel geld afgeschreven tenzij je het er voor opzegd ... je kan ook premium content uitschakelen

13. wmdd

wmdd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok dus mijn oom hoefd niet bang te zijn dat er wat afgaat of ik moet zelf iets doen wat geld kost.

14. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    neej, alleen als, over een jaar dus, je 2e jaar van Live in gaat. dan wordt er weer 59,95 betaald

15. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Of je zegt na 1 jaar je huidige abo op, koopt een nieuwe starterspack en meldt je opnieuw aan.
    Er wordt dan niets van de CC afgehaald, helaas ben je dan wel je gamertag kwijt. Die zal je dan nieuw moeten maken.

16. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    idd, kan ook...maar ik denk dat het net zo makkelijk is om je oom ff 60€ te geven.

17. mars15

mars15 Guest

vandaag samen met me ma bij de ing een cc aangevraagd 1e jaar is die cc gratis en dan 34 euro mij boeit niet wou me ma zo dure :confused: bij postbank was die 18 euro btw

maarja krijg hem over 10-14 dagen en dan ken ik liven

18. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    hopelijk vergeet je moeder dan dat jij dat zou betalen:p
    maar een CC is helemaal niet duur en kan dus perfect worden gebruikt zoals mars15 het doet

19. mars15

mars15 Guest

haha ja inderdaad kreeg live kit + dtm 2 omdat ik geslaagd was

en nu is 1e jaar die cc gratis bij ing
    en 2e jaar 34 euro was de bedoeling dat na 2 jaar die cc word opgezegd haha en dan ik een cc neem met me studenten rekening die ik heb dan. Ben over 2 jaar 18.

Maarja wie zegt dat ik 2 jaar live ga spelen denk wel lijkt me wel leuk O-)
    alleen jammer dat die cc nog niet binnen is maar ik kan die trial niet zonder cc doen toch :+

20. wmdd

wmdd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn oom is nu overtuigd want heb hem deze tread laten lezen maar hij vind niks over dat microsoft wel goed met zijn gegevens om gaan (maar dat moet wel, maar voor de zeker heid vraag ik het ff)

alvast bedankt.

Deel Deze Pagina