1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Life maar heb geen creditcard?

Discussie in 'Games' gestart door Pandora, 12 jun 2004.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

je kan hem beter de centrale credit card thread laten lezen, daar staat het eigenlijk beter uitgelegd

1 persoon vindt dit leuk.
  2. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    ja, maar microsoft kan vooralsnog nog niks met die gegevens doen...
    als het aan de grote Bush ligt kan hij ons dalijk afluisteren via Live...leuk:confused:

3. Pandora

Pandora Guest

Maar als je zon creditcard heb en je heb je life afgesloten kan je dan naar de bank bellen dat ze je cc op een soort off line kan zetten dat je geen geld eraf kan halen omdat hij dan geblokkoort is. Maar kan je dan wel nog life spelen (ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel).

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nope dat kan niet ..... j moet je kaart gewoon hebben .. je kan natuurlijk er niets mee kopen ....Je credit card moet dus ten alle tijden geldig zijn en je kan premium content uitschakelen .. als je geen extra content van bijv Halo 2 wilt kopen

NB /neuzel modus/ het is live /neuzel modus uit/ :+

Misschien kan een aardige slimme oude mod de titel veranderen O-)

Laatst bewerkt: 18 jun 2004
  5. wmdd

wmdd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar kan je je credit card nummer terug vinden op je xbox of moet je dan een soort Password hebben. hey fardo heb je misschien Msn ofzo dan kan ik wat dingen vragen die een beetje dom zijn om op het forum te zeggen.

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nope je credit card nr staat nog steeds op een goed bewaakte server in redmond van microsoft ;) en staat dus ook niet op je xbox ... wel moet je soms je laatste vier cijfers geven voor verificatie als je je gevens wilt aanpassen ... je oom kan ook een wachtwoord geven, zodat je geen premium content kan kopen (dit doet hij mbv jouw gamepad) ....

NB er zijn geen domme vragen ... alleen domme antwoorden :+

7. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    misschien zijne r ook andere mensen die dezelfde vragen hebben en ze ook neit durven vragen...helemaal neit raar hoor. als (na een vraag) mensen gaan lopen flamen dat je dom bent enzo is dat gewoon dom. kom maar op met je vragen 8) :9

8. wmdd

wmdd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok dan zal ik ze maar gewoon vragen :)

9. Chronos

Chronos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Me vader heeft een creditcard maar hij weigert me zijn nummer te geven, omdat hij zegt dat ze dan zomaar van alles kunnen afschrijven.... Dat is toch niet zo?
    Heeft er iemand nog goede argumenten zodat ik mijn vader over kan halen?

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ze kunnen en mogen niet van jouw credit card afschreven zonder jouw toepassing (echter nadat je een jaar lid bent geweest van live word je abbo kosten afgeschreven ... tenzij je deze hebt stop gezet (telfonisch) of hebt verlengd met een nieuwe starter

11. Pandora

Pandora Guest

Ok mensen. ik heb nu een creditcard eindelijk. maar nu heb ik en vraag die credit card heeft een limiet van 1500.- kan je die ook zelf aanpassen naar beneden dus 800.- ofzo. alvast bedankt

(wat kunnen ooms & tantes aardig zijn)

12. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    waarom zou je dat willen doen? berg hem op in een kastje en kijk een een jaartje niet naar. dan is er toch geen probleem...

13. Pandora

Pandora Guest

Maar kan het.

14. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    En de risico op onderschepping van cruciale gegevens is nagenoeg nihil.
    Xbox Live is namelijk een gesloten netwerk en 'account data' is versleuteld.
    De enige die toegang heeft is MS. En die doet er heus niet 'zomaar' gekke dingen mee hoor.

@Fardo, ik zie dat je avatar weer oranje is na de wedstrijd Nederland-Letland! ;)

Laatst bewerkt: 24 jun 2004
  15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hangt van je bank of aanbieder van je kaart af .. dus het antwoord is vraag het aan je helpdesk

@xmaster - jeb ik ben weer helemaal terug

Deel Deze Pagina