het heeft meer met de prijs te maken. het kan wel maar zal heel duur worden. je hebt tock ook guns voor projectie tv's? dus kan 100hz ook geen probleem zijn.
Voor alle duidelijkhied: op t moment is de technologie gewoonweg niet snel genoeg om de refreshrate van de 100 Hz'jes bij te houden... Kijk naar de eerste optische muizen (same technologie), als je daarmee een shooter speelt (quake lukt dat ook voor geen meter......met de nieuwe generatie wel.. Zo zal het ook gaan met lightguns......duurt alleen veel langer, omdat het meer een luxe is dan een verplicht stuk hardware Gezien het feit dat lightguns al jaren op dezelfde technologie gebaseerd zijn, zie ik in de nabije toekomst dus geen 100Hz support........shame..
de duurdere versies o.a. voor arcade hallen hebben een camera in de gun ingebouwd. die camera stuurt het beeld door en dan wordt berekend of je raak schiet of niet. dan kan het scherm rustig 100hz zijn de camera zet het terug naar 50hz. eeeh ik hoop dat het een beetje duidelijk is.
Dat zou kunnen, maar dan worden die krengen wel ERG duur en zijn ze dus niet interessant voor de gamer met krappe knip...........ik denk dat dat de hele clue is................
Leuk voor xbw om wat meer info te krijgen hierover, er zijn zoveel 100Hz tv's op de markt, kan niet lang uitblijven. Geloof ik heilig in. Wat een leuke draad is dit!!! Eindelijk weer 's wat inter.....dat het boeiend is.
Bull shit neem een sony wega of ene philips 100Hz tv met digitaal scan en e bent klaar want dit is echt bull shit ik heb ene 100Hz tv waar om kan ik dan wel de 50Hz version en de 60Hz version van house of teh dead 2 speelen ? ik heb een sony wega digitaal scan heeft er niet veel mee te maaken allen kan deze de postitsie van het beeld corect zette
Je zegt het zelf al! DIGITAL SCAN! Dit soort tv's scannen met een frequentie van 100Hz het beeld en past het lichtjes aan.........das HEEL wat anders als de "standaard" 100Hz tv's die het complete beeld steeds refreshen!
Robert, Depending on the light gun manufacturer the guns my be compatible with a 100hz TV. Our Dream cast blaster is not but our gun for the X Box should be.The gun and its specs are not available yet but feel free to check back in a month or two for updates. Geoff Gonzalez Customer Support Mad Catz, Inc. 619-683-9830 Ext. #357 ggonzalez@madcatz.com www.madcatz.com
Met andere woorden dus,.. Ja de xbox gun moet werke.. TOP!! Hoewel ze het niet helemaal bevestigen "should" hehe madcatz, dat is microsoft praat.. Nou ja we merken het wel als ie uitkomt.. ik koop er gewoon 1, werkt ie niet gaat ie terug..
OMG!! Weet je hoelang ze dat geheim hebben gehouden!! Ongeveer een maand geleden had ik zelf ook gemailed over het onderwerp en toen zieden ze. "At the moment we cannot say much about the Lightgun which is in it's last development stages. Whether or not it supports 100Hz television sets is not clear, but it's not likely." VAAAAAAAAAAAAAAAG!! Maar koel dat ie eraan komt
voor zover ik weet wel. de bestaande guns werken alleen op 50hz tv's ik heb thuis ook geen enkele tv waar een gun op wil wel eens geprobeerd op een 100hz tv/beamer/projectie tv. maar werkt op geen van allen.
lervert een projectie TV soms niet genoeg licht ofzo..... what's the point man...... Als dit waar is ben ik gedwongen om op een 37 cm ding te spelen..... wat natuurlijk veel minder lol opleverd..... Maar ik veel arcade hallen staan ook gewoon projectie TV voor shooters..... Hallen in Nederland weet ik niet, maar in HK, China en VS heb ik dat wel gezien.....
Hoe zit het trouwens met Breedbeeld tv's? want mijn Dreamcast gun werkte niet met breedbeeld (als ik het me goed herinner).
Elzo, zou gewoon moeten werken op een breedbeeld volgens mij, mits je een 50Hz versie hebt uiteraard.
Zucht de mensen hier kijken ook niet verder dan hun neus lang is. Je hebt verschillende manieren van hoe een lightgun werkt. 1: de manier die jullie meteen pakken dus je pakt je gun en je kan schieten 2: de camera manier, er zit een camera in de lightgun die alles registreed 3: de manier waarbij je moet calibreren (deze manier is goedkoop en kan op elke tv worden gespeeld) Als je namelijk moet calibreren ziet hij niet de tv maar kent hij alleen maar in welke ruimte de tv zit (dat geef jij aan bij de calibratie) dus als jij in "de ruimte" schiet gaat hij kijken of daar ook echt het mannetje stond. En btw: thotd 3 gebruikt een crosshair dus je ziet duidelijk of je misschiet of niet want dan staat de crosshair er gewoon niet op dus het is dan geen wonder dat je mis schiet.