Ik vind zelf tot nu toe juist dat ze geleerd hebben van de fouten van FFXIII in FFXIII-2. XIII was prachtig qua graphics en cutscenes, maar fuck zeg....rondlopen, vechten,cutscene, rondlopen, vechten,cutscene, rondlopen,vechten, cutscene de hele fucking game door. Er mistte echt heel erg veel en ik ben zelf op de helft van de game gekomen...maar uiteindelijk toch gestopt. Te freaking eentonig, mijn god. Ik ben denk ik nog zo ver gekomen omdat ik de cutscenes gaaf vond en toch benieuwd was wat er allemaal ging gebeuren. FFXIII-2 voegt veel toe, veel meer dingen om naast al dat rondlopen te doen. Het kleine feit al dat je gewoon burgers ziet waar je een babbeltje mee kan maken. Denk zelf dat FFXIII veel minder lang had gekund....dus die 25 euro van FFXIII-2 vind ik zelf echt niet erg.
Nu kijk ik gewoon vooral heel heeeeeel erg uit naar FFXV, man wat ziet die er schitterend uit. En zo te zien eindelijk een battle systeem die ik altijd heb willen zien in FF. Gewoon echt volledig rond kunnen rennen, ontwijken en aanvallen. Zal alleen nog wel een beste tijd duren voordat we die krijgen.
Laatst bewerkt: 23 jan 2014