16 en breedbeeld is ook heel wat ander hoor. En bij mij springt mijn nieuwe philips breedbeeld van nog geen maand oud dus echt wel op breedbeeld.
Kan wel wezen maarre als ik gewoon vol beeld heb dan is het voor mij gewoon breedbeeld, misschien ondersteunt het spel geen 16 : 9, ik zie geen verschil op dit moment! Breedbeeld is gewoon breedbeeld..
HALO, JSRF, DOA3, THPS3. O ja en Demo disc 1 tot 3 En ik ga krijgen RSC en PGR En ik heb 1 officiƩle controller en 1 kl*te controller van de Free Record Shop gekregen!!
kijk die is ook geen breedbeeld maar geef wel vol beeld als je nu gewoon tv kijk en je zet je tv op 16 : 9 dat heb je dan ook vol beeld?
Ik ga nu eerst effe eten, ben zo terug.. PS: mijn Xbox staat al op 16 : 9, ik zal zo effe kijken hoe het met mijn tv zit.. Tot zo!
Yo ben weer terug!! Ik heb gekeken en mijn tv staat altijd op 16 : 9, maar ik heb overal vol beeld bij!!
dus als je tv kijk is het 99% 4 : 3 dus nu kan je zien dat wat jij zeg over halo dat het breedbeeld is niet klopt want als het 4 : 3 is het ook voledig beeld
Vgl anders eens met DoA3, die is "echt" breedbeeld. Zet de games op pauze ofzo en switch dan de beeldmodes en kijk of je stukken beeld verliest bij de breedbeeld instelling. Zo ja, geen "echt" breedbeeld. Zo nee, wel "echt" breedbeeld.
de ene site zeg dat het breedbeeld is en de andere niet dus dan weet je ook niet wat je moet geloven maar 1 ding weet ik zeker bij mij is halo niet breedbeeld
ha ha ik word er nu ook helemaal gek van laat maar ik zeg het nog 1 keer halo is geen breedbeeld en als nu iemand zeg dat hij wel breedbeeld is ben ik blij voor hem want dan is hij de gelukkige die een versie van halo heeft met breedbeeld
tv-uitzendingen zijn in 99% van de gevallen in 4 : 3, dus als je dan volledig beeld hebt, en bij Halo idem, is het ook 4 : 3. Snappie?