Jet Set Radio Future is dus echt GEEN 16 : 9 widescreen ook al is het een erg tof spel Zie ook deze website en dit NTSC forum
ff een vraagje over breedbeeld tv's. als je op een breedbeeld tv speelt die widescreen niet ondersteund krijg je dan zwarte balken of wordt het beeld helemaal uitgerekt. ik ben namelijk van plan om er eentje te halen. edit: ik heb niet de hele thread gelezen. veelste groot
Normaal gezien kun je dit kiezen met je TV zelf... Je hebt verschillende beeld-modi waar je uit kan kiezen, bvb. superzoom, breedbeeld, 4:3, zoom 16, ...
RSC ondersteund absoluut geen breedbeeld, het beeld is bij mij bij dit spel een beetje uitgerekt en niet echt supermooi! dat terwijl ik een nieuwere breedbeeld bezit!
Wat ik wil zeggen is: 't maakt niks uit! Je kunt dus zelf kiezen of je een 4:3 spel wil spelen met zwarte balken of uitgerokken, want dit kun je instellen met je tv. snappie nu?
voor diegene die zei dat RSC (RalliSport Challenge) niet breedbeeld is... die heeft ONGELIJK, RSC is juist prachtig vormgegeven voor breedbeeld!!! Het valt mij inderdaad ook op dat vrij weinig mensen hier weten wat breedbeeld precies is, hoe het werkt, welke formaten er zijn en hoe je weet of een xbox game breedbeeld is. Zelf heb ik het makkelijk, mijn Philips breedbeeld staat zo ingesteld dat ie bij 4:3 gewoon 4:3 weergave pakt en bij breedbeeld anamorfisch (van DVD of Xbox bijvoorbeeld) ook direct naar breedbeeld schakelt. Verder pakt ie Pal Plus en breedbeeld TV uitzendingen ook netjes in het 16 formaat van de TV. Ik rek dus NOOIT iets op, de TV pakt alles zomals het wordt aangeboden (en zoals het hoort).