ik kan niet wachten op topspin!! en op nog wel meer games uit dat rijtje...ik wil ook naar die E3!!! helaas mischien als ik later een baantje heb in de gamesbiz....koen/ikah hou eens op met dromen!!
er zitten wat leuke spellen tussen, maar voor mij zeker geen toppers. Helaas zal het op xbox gebied voor mij een beetje rustig zijn op de E3 (niet dat ik erheen ga hoor)
Zitten idd vrij weinig kei goede games tussen, nou is dat niet zo erg want ik moet sparen maar goed... ik had toch wel liever nog wat meer toppers gehad. Volgens mij gaat het een beetje berg afwaarts...
rare gaat veel laten zien, onder andere kameo, en banjo kazooie. En dat grove spel met die eekhoorn laten ze zien(weet ff niet hoe het heet,maar is geloof ik ook online) Verder weet ik het niet
Dat wordt aardig duur, d'r staan 11 tot 15 games in die ik zeker ga kopen...(gelukkig komen ze niet allemaal tegelijk uit )
ik wil weten met hoeveel exclusive titels ps2 en ngc komen.. en dan vergelijkken met het aantal van onze box en dan hopen dat we winnen